- ارسال کننده: کامران قره داغی تاریخ: ۹۴/۰۲/۱۰

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه: همکاری دانشگاه آزاد با سپاه پاسداران در پی تحقق آرمانهای انقلاب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه: همکاری دانشگاه آزاد با سپاه پاسداران در پی تحقق آرمان‌های انقلاب است

 
دیدار
 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه گفت: همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه‌های فرهنگی و علمی و ارتقای آنها از آرمان‌هایی بوده که انقلاب اسلامی در پی تحقق آن بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی سلمان‌پور در دیدار با سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی فرمانده و حجت الاسلام امیرنژاد نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میانه اظهار کرد: همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه‌های فرهنگی و علمی و ارتقای آن‌ها از آرمان‌هایی است که انقلاب اسلامی در پی تحقق آن بوده است.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مدافع ارزش‌های نظام و انقلاب عنوان کرد و افزود: ملت ایران مدیون شهدا و عزیزانی است که مخلصانه در سپاه خدمت می‌کنند و ما جامعه دانشگاهی نیز امیدواریم با همکاری مسئولان شهرستان با قدرت و تلاش بیشتر، خدمتگزار شایسته‌ای برای نظام جمهوری اسلامی باشیم.

در ادامه عبدالحسین ایمانی و امیر‌نژاد از حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در جمع یادگاران هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرده و برای این مجموعه آموزشی تلاشگر آرزوی موفقیت کردند.

1
1