- ارسال کننده: امین کریمپور تاریخ: ۹۴/۰۲/۰۸

مرگ تدریجی گیربکس سازی میانه ((میانرو )) در سکوت مسئولین چه کسی پاسخگوست؟؟

در آستانه روز کارگر و تجلیل از این قشر زحمت کش جامعه بویژه در مجموعه فولاد میانه اینبار این تجلیل ریشه ای تر به سراغ کارگران مجموعه گیربکس سازی می آید.

پس از تعدیل 25 نفر از نیروی کارگری این مجموعه اینبار  بنا به گزارشات واصله از کارگران و طی مصاحبات و خبرهای رسیده از این دوستان در یک برنامه ریزی جالب و هدف مند از طرف عوامل این مجموعه و شرکت نیرو محرکه طی چند روز آینده خطوط مونتاژه این مجموعه آرام آرام جمع آوری و بصورت زیر زمینی با میانه و شرکت میانرو خداحافظی می کنند و باید منتظر اخراج اعضای دیگر این مجموعه نیز باشیم .

پس از مما نعت مسئولین محترم شهر از واگذاری این مجموعه به بخش خصوصی انتظار می رفت که شاهد پیشرفت های بیشتر ؛آمدن دستگاههای جدید و احداث خط تولید گیربکس ماشین آریسان با عنوان تجاری پی یو وان باشیم و وام اخذ شده یک و نیم میلیاردی از بانک سینا شهرستان نیزبه این روند سرعت ببخشد.

ولی انگار ممانعت های مدیریت سیستم از حضور پی یو وان در میانه به هر عنوان ادامه دارد و سود شخصی یا صرفه نداشتن به هر عنوان ارج تر است بر هر آینده نگری . از دستگاههای جدید نیز که خبری نیست تا کنون ؛ دستورات اخذ شده توسط نمایندگان از مدیریت نیرو محرکه یا هر سمت اجرائی دیگری در این مرکز تولیدی انگار ضمانت اجرائی ندارد که باید ریشه یابی شود.

حال چندین سوال ذهن هر شنونده ای را می آزارد :

وام اخذ شده چرا بر سر سفره این مجموعه غریبی می کند و انگار تمایل به مراجعت به قزوین دارد که به هیچ عنوان قابل توجیه نیست . و اگر این مبلغ به نیرومحرکه قزوین برود باید مدیریت و مجموعه پاسخگو باشند چون تا جایی که ما می دانیم این وام با تلاشهای نمایندگان شهر اخذ گردیده است .

رویه مدیریت مجموعه نیز شبهه بر انگیز و به هیچ عنوان قابل توجیهه نمی باشد مقاومت های ایشان در برخورد با نماینده شهر؟و شفاف نکردن مسائل کارخانه و اگر و اما های مکرر ایشان در بیاناتشان همه نشانه ای از عدم صداقت دارد. 

1
1