- ارسال کننده: جهانفر پیمان تاریخ: ۹۴/۰۲/۰۷

به همت انجمن فیلم ازفیلمساز و بازیگرمحبوب شهرستان میانه " جواد کاظمی" تجلیل به عمل آمد

جواد کاظمی در نمای اولمای اول جواد کاظمیجواد کاظمی در نمای اول

این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میانه عصر روز یکشنبه ششم اردیبهشت ماه با حضور جمعی از هنرمندان - هنردوستان و بعضی مسئولان دلسوز از هنرمند نام آشنای فیلم و نمایش شهرستان میانه "جواد کاظمی" در مجتمع هنری فجر اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی شهرستان میانه تجلیل به عمل آورد .

 

 پیمان جهانفر رئیس انجمن فیلم در این مراسم گفت : با توجه به پتانسیل قوی و کارامد قشر جوان شهرستان میانه که بیشتر آنها را جوانان علاقمند به رشته های مختلف هنری را شامل میشود مسئولان باید توجه ویژه ای در این راستا اتخاذ کرده چرا که این انرژی و پتانسیل اگر در مسیر وتعالی رشد پیدا نکند روز به روز سیر نزولی پیدا کرده و افکار و اندیشه های پاک این جوانان به مسائلی آلوده خواهد شد که در شانشان نخواهد بود و این یعنی نوعی خود سوزی هنر را شامل میشود.

 

 ایشان در ادامه گفتند هنرمندان نیز باید همیشه مقوله عفت هنری و پاک دامنی خویش را در تمامی عرصه های هنری هفتگانه مخصوصا سینما حفظ کرده چرا که با شرایط موجود در انواع جامعه و دنیای مجازی و خطر ناک امروزی  سرو کار داریم و این یعنی زندگی رباتیک با عنوان جامعه بی روح و ماشینی و از قبل برنامه داده شده چرا که هنرمندان با بینش متفاوت و عمق میدان متناسب عاری از هرگونه ناپاکی و بی آلایشی در جهت اعتلای روح و روان خود تلاش کرده و نقشهای خوب و مثمره ثمری از خود را ره توشه آخرت بکنند و این امر زمانی اتفاق می افتد که هنرمندان نیز وظیفه و رسالت دینی و اجتماعی خویش را به خوبی در بین اقشار مختلف مردم از طریق بازی جلوی دوربین – عکاسی – طراحی – با زبان ادبی – نمایش و ...  از خود به یادگار بگذارند.

 

در این مراسم گزیده هایی از فیلمهای جواد کاظمی به نمایش گذاشته شد و جواد کاظمی از دوران سخت فیلمسازی خود در گذشته عنوان نمود و گفت دهه هفتاد برای من اوج اندیشه های هنری در زمینه بازیگری و کارگردانیم را رقم زد و با کمبود امکانات موجود آن زمانم ساختم تا به این مرحله برسم . کاظمی از خاطرات دو دهه فعالیتش در عرصه فیلم و تیاتربرای حضار عنوان کرد و گفت : من افتخار میکنم که با ایفای نقشهایم همیشه در دل مردم عزیزم جای دارم .

 

 در آخر مراسم دوستان و طرفداران هنری جواد کاظمی به ایشان هدایایی تقدیم نمودند و همچنین به رسم یاد بود لوح سپاس و هدیه ای که از طرف انجمن فیلم شهرستان میانه تدارک دیده شده بود به ایشان اهداء شد .

 

جواد کاظمی در نمای اول

جواد کاظمی در نمای اولجواد کاظمی در نمای اولجواد کاظمی در نمای اولجواد کاظمی در نمای اولجواد کاظمی در نمای اولجواد کاظمی در نمای اولجواد کاظمی در نمای اولجواد کاظمی در نمای اول

1
2
3
1 2 3