- ارسال کننده: Ehsan .n.y تاریخ: ۹۴/۰۲/۰۵

اطلاعیه ثبت نام معلم وظیفه 94

اطلاعیه ثبت نام معلم وظیفه

اطلاعیه ثبت نام معلم وظیفه ( سرباز معلم ) 94


در راستای مفاد بخشنامه شماره 2/710 مورخ 1/2/1394 معاونت محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ، اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با توجه به موارد ذیل برای طرح معلم وظیفه ثبت نام می نماید : الف - شرایط اختصاصی : 1- داشتن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا لیسانس یا فوق لیسانس در کلیه رشته های تحصیلی ( تاریخ فراغت از تحصیل بایستی حداکثر تا مورخ 10/02/1394 باشد ) 2- داشتن برگه اعزام به خدمت به تاریخ اعزام 1/4/1394 یا 1/6/1394 مشروط بر آن که برگه اعزام به خدمت فاقد مهر غیبت باشد. 3- نداشتن هرگونه کسری خدمت یا اضافه خدمت جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه اطلاعیه و فایل ضمیمه مراجعه فرمایید

ب – نحوه ثبت نام :

1- داوطلب بایستی به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به

نشانی ea.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود در سایت اداره کل اقدام و از اطلاعات ثبت شده در سایت پرینت تهیه نماید .

2- داوطلب با در دست داشتن پرینت اطلاعات ثبت شده در سایت و سایر مدارک لازم

( 1- اصل و یک برگ کپی برگه آماده به خدمت 2 -  اصل و دو  برگ کپی کارت ملی

3- اصل و دو سری کپی تمام صفحات شناسنامه 4- اصل و دو برگ کپی مدرک تحصیلی 5- سه قطعه عکس (3×4) پشت نویسی شده 6- مدارک معتبر مربوط به

 

عوامل امتیاز آور مندرج در بند د این اطلاعیه ) به اداره آموزش و پرورشی که در

سایت اداره کل به عنوان محل خدمت انتخاب نموده است مراجعه و در کارشناسی امور اداری و تشکیلات نسبت به  ثبت نام و دریافت و تکمیل فرم های مربوط اقدام می نماید .

ز - راهنمای ثبت اطلاعات در سایت 

  1. پس از ورود به سامانه ، داوطلب بایستی به منظور امکان ویرایش بعدی یا حصول اطمینان از درج
  2. اطلاعات خود در سامانه ، نام کاربری و رمز عبور را به صورت دلخواه ( ترجیحا به زبان انگلیسی و ترکیبی از حرف و عدد بدون استفاده از خط تیره ) وارد کرده و برای مراحل بعد به خاطر بسپارد.
  3. از داوطلبان محترم تقاضا می شود تمامی اطلاعات مندرج در سایت را با دقت و حوصله تکمیل نمایند .
  4. کد ملی با دقت و بدون درج خط تیره ثبت گردد . اشتباه در ثبت کد ملی موجب حذف داوطلب از فرآیند جذب می گردد .
  5. تاریخ ها فقط به صورت عدد درج شود . به طور مثال فردی که تاریخ تولد وی دوم خرداد ماه سال هزار و سیصد و هفتاد و سه می باشد تاریخ تولد وی به صورت 13730302 درج شود .
  6. داوطلبی که محل تولد وی تبریز می باشد در فیلد شهرستان محل تولد و نیز فیلد بخش /شهر/روستای محل تولد «تبریز»  درج شود . یا داوطلبی که محل تولد وی روستایی  از توابع بخش تیکمه داش می باشد در فیلد شهرستان باید بستان آباد و در فیلد بخش/شهر/روستا باید ابتدا تیکمه داش و سپس نام روستا درج شود .
  7. در مواردی که داوطلب فاقد اطلاعات مندرج در سایت می باشد به طور مثال داوطلبی که مجرد
  8. بوده یا متاهل بوده و فاقد اولاد می باشد در در فیلد تعداد فرزندان چنین داوطلبی باید عدد صفر (0) درج شود .
  9. فیلد رشته تحصیلی دقیقا مطابق با مدرک تحصیلی با درج گرایش ثبت شود .
  10. معدل فقط به صورت  عدد درج شود . مثال : فردی که معدل وی پانزده و سه صدم می باشد معدل وی به صورت 1503 درج شود .
  11. منظور از بومی استان آذربایجان شرقی :

الف : فردی که محل تولد وی طبق شناسنامه از لحاظ تقسیمات کشوری در استان آذربایجان شرقی قرار دارد .

ب : فردی که حداقل دو دوره تحصیلی از تحصیلات ابتدایی تا متوسطه خود را در استان آذربایجان شرقی مشغول به تحصیل بوده است .

ج : فرزندان نیروهای مسلح که حداقل سه پایه از پایه های تحصیلی ابتدایی تا دیپلم خود را در استان آذربایجان شرقی مشغول به تحصیل بوده اند .

  1. پس از درج کامل اطلاعات در سایت ، روی گزینه « ثبت اطلاعات » کلیک نمایید . چنانچه اطلاعات به طور کامل درج شده باشد سیستم پیغام می دهد « اطلاعات با موفقیت در سامانه ثبت شد»   . در صورتی که هر کدام از اطلاعات مورد نظر خالی باشد داوطلب با پیغام « خانه های ستاره دار باید پر شود» روبرو می گردد .
  2. در صورتی که پس از تکمیل اطلاعات و کلیک نمودن روی گزینه ثبت اطلاعات با پیغام «ارتباط با
  3. پایگاه داده با مشکل روبرو شده و یا نام کاربری و رمز عبور قبلا وارد شده لطفا نام کاربری و رمز عبور جدید وارد کنید» مواجه شدید ، با نام کاربری دیگری اطلاعات خود را ثبت نمایید.
  4. به منظور اطمینان خاطر از ثیت اطلاعات خود در سایت ، می توانید با نام کاربر و رمز عبور خودتان مجددا وارد صفحه اطلاعات خود شده و اطلاعات کاملاتان را مشاهده نمایید در غیر این صورت موفق به ثبت اطلاعات خود در سایت نشده اید .
  5. چنانچه پس از تحویل مدارک به اداره آموزش و پرورش محل ثبت نام خود ، متوجه شدید که
  6. امتیازهای درج شده در سایت صحیح نبوده یا در درج سایر اطلاعات اشتباه رخ داده است با مراجعه مجدد به سایت نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام و در پایان روی گزینه «ویرایش اطلاعات» کلیک نمایید که در این صورت با پیغام « اطلاعات با موفقیت در سامانه تغییر یافت »  مواجه خواهید شد . 
  7. چنانچه به هر دلیلی نام کاربر و رمز عبور خود را فراموش نمودید از درج مجدد اطلاعات در سامانه خودداری فرمایید .
  8. تاکید می گردد داوطلبان محترم قبل از ثبت نام در سایت ، متن اطلاعیه و راهنما را مطالعه و براساس آن اقدام نمایند .
  9. پس از تکمیل و ثبت اطلاعات در سایت ، از اطلاعات ثبت شده پرینت تهیه نموده و به منظور نهایی شدن ثبت نام با دردست داشتن مدارک مربوط به اداره آموزش و پرورش محل خدمت انتخابی مراجعه و پس از ارایه مدارک رسید دریافت نمایید . در غیر این صورت ثبت نام شما در سایت لغو و کان لم یکن
1
1