- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۴/۰۲/۰۲

جزئیات برگزاری جلسه اقتصادی با حاج اقا مددی

جزئیات برگزاری جلسه اقتصادی با حاج اقا مددی

حاج آقا مددی، نماینده محترم منطقه میانه، این متن همچون متنهای قبلی بنده، به درخواست یا به تناسب نظر طرفداران شما که در سایت مشغول هستند (امثال: الماس اصل، آرزوها، ریحانه معطر، سارا نجفی،  گل نرگس، که همگی به لطف الهی اکانتهایی هستند که هویت شناخته شده ای ندارند (حداقل در ظاهر امر)) نوشته می شود. این دوستان درخواست کرده اند که سطح آگاهی خود را از شما ارتقاء داده و بعد قلم فرسایی کنم. بر این اساس بنده از شما درخواستی دارم که این درخواست جزء حقوق حقه هر شهروند است و عمل به آن وظیفه نماینده شهروند.

از آنجایی که برای تصمیمات در مجلس، و مخصوصا در کمسیون اقتصادی آن، اساس باید اندیشه های تخصصی باشد، و از کسانی که صلاحیت تخصصی در امور دارند تقاضای علم صورت گیرد (که ظاهراً شما مستغنی از این تقاضاها هستید به لطف تخصص کافی در حوزه اقتصاد و صد البته حوزه ریاضیات)؛ بنده برای پنجمین ششمین بار از شما درخواست دارم که از گفته ها و آرایی که در کمسیون اقتصادی و در مجلس در مورد مسائل اقتصادی داده اید برایمان در جلسه ای که در ترکمنچای برگزار می کنید بفرمائید و از آراء و نظرات خود دفاع کنید(می توانید از مشاوران اقتصادی خود هم در این مورد مدد بگیرید). چرا که همین ارا و نظرات در زندگی ما عینیت دارد.

باید جلو این مسئله که کسی بالاتر از فکر خود را نپسندد گرفته شود. باید تقاضای علم از افراد متعهد و متخصص در منطقه یک اصل شود. باید خودکفایی در حوزه تصمیم بدون مشارکت افراد صاحب نظر در منطقه میانه برچیده شود. باید احترام به منتقد بالا رود(شما ملاحظه کنید نحوه قضاوتها و کلماتی که طرفداران شما در قسمت نظرات نثار منتقدانتان می کنند) و احترام صرفا به مریدان خودی و ابواب جمعی خود خلاصه نشود. 

سرنوشت مردم منطقه و کشور به این موارد بستگی دارد. کار نماینده صرفا نامه نگاری نیست بلکه کار اساسی وی برقرار کردن ارزشهای نیکو و باید هایی است که گره از مشکلات بردارد. بنده الان چهار سال است که مکرر درخواست جلسه می کنم ولی ظاهرا شنونده ای نیست. این بار که خود مدافعان شما گفته اند نوشته هایم بر مبنای آگاهی هایم باشد (که البته بر همان مبنا بوده و خواهد بود)، می خواهم آگاهیم را از عملکرد درون مجلس شما افزوده و قلم فرسایی کنم. باز تاکید دارم که این حق شهروندی بنده است که درخواست کنم و وظیفه وکالت شما است که بپذیرید.

روابط عمومی های آقای مددی و طرفداران ایشان در سایت، مسئله را به حاج آقا مددی برسانند و وقت جلسه را در محل ترکمنچای به بنده اعلام دارند. بحث ما بحث اقتصادی مجلس و نظراتی آقای مددی در مجلس خواهد بود.

قبلا از پذیرش جلسه از طرف آقای مددی تشکر دارم. انشالله که چنین شود.

1
2
1 2