- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۲/۰۱

استقبال به یاد ماندنی کارگران فولاد از دکتر مددی + تصاویر

صبح روز سه شنبه اول اردیبهشت ماه ، کارگران کارخانه ی فولاد آذربایجان در ورودی شهر منتظر آمدن وکیلشان هستند. یکی از کارگران در حالی که چشمانش از سر شوق خیس شده با خود زمزمه می کرد: حق گرفتنی است، آن یکی که لبخند رضایت بر روی لبانش نقش بسته می گوید: پیگیری معجره می آفریند، یکی از آنان با خود می گفت: اگر آن زمان نمایندگان چنین پشتکاری داشتند، اتوبان هم از میانه منحرف نمی شد...

دقایقی گذشت و اتومبیل حامل دکتر مددی به جمع کارگران کارخانه ی فولاد -که به استقبال ایشان آمده بودند- رسید. فضا حال و هوای عجیبی پیدا کرده بود ، کارگران پس از نزدیک به یک سال با حمایت و پیگیری های دکتر مددی توانسته بودند به حقوق مسلم خود دست یابند. کثرت خودروهایی که به استقبال از ایشان آمده بودند به قدری بود که اتومبیل حامل دکتر مددی مسیر 5 کیلومتری سه راهی فولاد تا محل این کارخانه را به مدت بیست دقیقه پیمود.

کارگران فولاد آذربایجان به همراه دکتر مددی در محل مسجد این مجتمع صنعتی گرد هم آمدند تا مراسم تجلیل از ایشان را برگزار کنند.

پس از سخنرانی نماینده ی کارگران ، دکتر مددی با تشویق حضار پشت تریبون رفت و با آیه ی شریفه ی " إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم"  سخنان خود را آغاز کرد.

دکتر مددی با قلبی آکنده از درد و رویی پر از نشاط و آرامش سخنان خود را ادامه داد. در بین سخنان خود هر از چند گاهی به کارشکنی ها و دشمنی ها اشاره ای می کرد و می گذشت گویا او نمی خواست شادی کارگران را با سخنان تلخ ، خراب کند.

او گفت : من یک لبخند رضایت شما عزیزان را با دنیا عوض نمی کنم و با تمام کارشکنی ها و بی مهری هایی که بر من می شود به زودی مسئله ی آب شرب میانه  را نیز حل نموده و دستگاه سی تی اسکن و ام آر آی را با مشارکت سرمایه گذار خصوصی به میانه خواهم آورد تا با تعرفه ی دولتی به این مردم شریف و قدرشناس خدمات ارائه دهد.

صدای تشویق حضار سکوت حاکم را می شکست ، گویی کارگران این مجموعه ی صنعتی با این حرکت خودجوش خود می خواستند این مهم را به اثبات برسانند که اسیر فضا سازی و تبلیغات سوء رسانه ای نمی شوند و به خوبی سره را از ناسره تشخیص و تمییز می دهند.

 فولاد آذربایجان با تلاش کارگران فهیم این مجموعه و پیگیری های دکتر مددی حفظ شد و این کارخانه به یغما نرفت و چوب حراج بر بیت المال زده نشد و صدها خانواده ی فولادی از فشار های اقتصادی ، روانی و اجتماعی نجات یافتند.

به زودی متن کامل سخنرانی آقای دکتر مددی در این جلسه ، منتشر خواهد شد

1
2
1 2