- ارسال کننده: از اعضا سایت... تاریخ: ۹۰/۱۱/۱۹

کاهش 19 درصدی وقوع جرم در شهرستان میانه

کاهش 19 درصدی وقوع جرم در شهرستان میانه

خبرگزاری فارس: فرمانده ‌انتظامی شهرستان میانه از کاهش بیش از 19 درصدی وقوع جرم در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کاهش 19 درصدی وقوع جرم در شهرستان میانه

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، فریدون حیدری اظهار کرد: شهرستان میانه در راستای کاهش وقوع جرم در سطح استان رتبه اول را داراست.

وی ضمن ارائه  عملکرد 10 ماهه سال‌جاری با بیان افزایش 42 درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان نسبت به سال گذشته افزود: در این راستا تعداد 705 پرونده به مقامات قضایی ارجاع شده است.

حیدری اضافه کرد: کمپ جدید ترک اعتیاد در میانه با هماهنگی مقام قضایی ایجاد شده و نیز در بعد آمار فعالیت‌های مشاوره و مددکاری اجتماعی در کلانتری 11 و 13 میانه همکاران ما آماده ارائه مشاوره هستند که در کلانتری 11 تعداد 606 فقره پرونده موجود است که تعداد 591 پرونده و در کلانتری 13 تعداد 122 فقره پرونده به سازش رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه با مرکز 110 فوریت‌های پلیس تعداد 9 هزار و 500 مورد تماس گرفته شده است، افزود:از این تعداد تماس 9 هزار و 100 مورد رسیدگی شده و میانگین تعداد تماس‌ها به 35 مورد در روز رسیده است.

حیدری به پلمب 157 مورد صنوف متخلف اشاره کرد و افزود: در مورد کشف سلاح و مهمات نیز اخیراً با ابلاغ عفو مقام معظم رهبری از کسانی که اسلحه بدون مجوز دارند درخواست می‌شود تا اسلحه‌های خود را تحویل دهند تا برای افراد واجد شرایط مجوز صادر شود.

وی به 255 مورد اطلاع رسانی در باب عملکرد فرهنگی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان در رابطه با پیشگیری از وقوع جرائم اشاره کرد و گفت: بیشترین تاثیرگذاری در رابطه با پیشگیری از وقوع جرایم فرهنگ‌سازی و آگاهی است.

حیدری با بیان افزایش آمار تصادفات در داخل شهر به توقیف یک هزار و 553 دستگاه موتورسیکلت و یک هزار و 627 خودرو به دلیل عدم رعایت علائم راهنمایی و رانندگی و فاقد گواهینامه پرداخت و گفت: انتظار می‌رود تا همشهریان عزیز با رعایت قوانین از جمله با بستن کمربند در خودروها و گذاشتن کلاه ایمنی توسط موتورسواران به خود و مردم کمک کنند.

منبع :

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901118001690

1
1