- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۴/۰۱/۳۱

فولاد میانه ... تک روی و تلاش برای قهرمان شدن...

واگذاری شرکت فولاد میانه به بخش خصوصی و در پی آن بروز مشکلات برای پرسنل زحمت کش این مجموعه ، بی شک موجب ناراحتی عموم مردم و مسئولین شهرستان میانه شده است .

اعتراض به نحوه واگذاری فولاد و تلاش برای رفع مشکلات آن ،از همان روزهای نخست مورد توجه نمایندگان میانه واقع گردید .

بازگشت به کار نیروهای تعدیل شده و سهیم شدن بانک ملت به همراه تعاونی فولاد میانه موضع گیری و رویه ای بود که مهندس حسینی از ابتدا برآن تاکید داشته و هم چنان به آن پایبند هستند.

در این میان خیلی ها دوست داشتند و دارند تا به تنهایی خود را ناجی فولاد میانه به مردم معرفی کنند.اما واقعیت آن است که خروج فولاد از این وضعیت خواسته همه دلسوزان شهرستان علی الخصوص مهندس حسینی به عنوان نماینده مردم در خانه ملت هست.

ابتکار مهندس حسینی در ایجاد سربرگ مشترک "نمایندگان میانه "به جای "نماینده میانه " بیانگر این است که توان دو نماینده بیشتر از یک نماینده بوده و میانه به عنوان شهرستانی که پس از مراکز استانها دارای دو نماینده هست از این پتانسیل به نحو مطلوب استفاده کند و هم نشان میدهد مهندس حسینی طالب همدلی و اتحاد هستند و برای تبدیل شعار به عمل ، اقدام عملی انجام داده اند.

درخواست رفع مشکلات فولاد میانه در قالب نامه مشترک نمایندگان میانه به مسئولین کشوری تقدیم شده است( در تصاویر ذیل قابل مشاهده است)

پاسخ وزارت امور اقتصادی به تاریخ 94/1/26 به دفتر مهندس حسینی هم ارسال شده است ، اما همانطوریکه در تصویر زیر کاملا آشکار است،نامه ارسالی به دفتر مهندس حسینی نشان میدهد نام هیچ یک از نمایندگان میانه در رونوشت نامه درج نشده است .

اما در تصویری که دفتر آقای مددی منتشر کرده نام ایشان جهت استحضار!! در لیست رو نوشت ها ( به صورت دستی!!)قابل مشاهده است.

قضاوت در این مورد را به مردم فهیم میانه واگذار میکنیم...

امیدواریم این بد اخلاقی های سیاسی حلاوت این کار بزرگ را به کام مردم تلخ نسازد.

شایان ذکر است ادامه قرارداد فعلی در صورت رفع مشکل اشتغال شاغلین و یا درخواست اقاله توسط خریداران در دستور کار وزارت امور اقتصادی و دارایی است که در هر دوصورت بیانگر موفقیت برای فولاد میانه و شهرستان میانه است.

1
2
1 2