- ارسال کننده: سید امین شهیدی تاریخ: ۹۴/۰۱/۲۹

با حضور فرماندار میانه و امام جمعه میانه از ضریح امامزاده سیدمحمدکندوان پرده برداری شد

1

 

2

 

3

 

4

حضور شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، امام جمعه، نمایندگان، جمعی از اعضای شورای تامین، معاون و بخشداران و مسئولین شهرستان در جمع اهالی روستای کندوان، از ضریح جدید امامزاده سیدمحمد، فرزند امام جعفر صادق(ع) و پدر گرامی امامزاده اسماعیل ( ع ) میانه این روستا پرده برداری شد.
حجت الاسلام والمسلمین حامدی در این مراسم ضمن تشکر از خیرین، دست اندر کاران و پیگیری کنندگان ساخت این ضریح، پرده برداری از آن در سال همدلی و هم زبانی را یک اتفاق و حرکت مبارک یاد کرد.
 امام جمعه میانه با تاکید بر اینکه باید محوطه ای در شان این امامزاده و مردم این روستا ساخته شود گفت: ساخت یک محوطه مناسب دارای امکانات اولیه رفاهی می تواند زمینه ساز حضور گردشگران و زائرین به این مکان باشد.
وی همچنین با اشاره به مذهبی بودن این روستا، حضور روحانی و ساخت خانه عالم در آن را لازم خوانده افزود: امیدوارم مسئولین مربوطه در این رابطه قدم های مثبت را بردارند.
پس از پرده برداری از ضریح امامزاده سیدمحمد(ع)، از تلاش های کسانی که به هرنحوی پیگیر ساخت این ضریح بودند با اهدای لوح، تقدیر شده، کلنگ آغاز ساخت محوطه این امامزاده زده شد.
گفتنی است این ضریح با مبلغ 900 میلیون ریال در اصفهان ساخته شده و توسط سازندگان آن نیز نصب گردید.
همچنین روستای کندوان از توابع بخش کندوان شهرستان میانه و در 30 کیلومتری از شهر میانه واقع است.

 

1
1