- ارسال کننده: هاشم.انگوتی تاریخ: ۹۴/۰۱/۲۹

برنامه های ویژه روز ارتش از زبان فرمانده تیپ ۳۶ زرهی میانه تشریح شد

 

برنامه های ویژه روز ارتش از زبان فرمانده تیپ ۳۶ زرهی میانه تشریح شدفرمانده تیپ 36 زرهی پیاده مکانیزه میانه با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می توانند هر گونه تهدیدی را به سرعت پاسخ دهند، گفت: ارتش با حمایت ملت اجازه هیچ حرکتی را به دشمنان نمی دهد.

برنامه های ویژه روز ارتش از زبان فرمانده تیپ ۳۶ زرهی میانه تشریح شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، امیر سرتیپ شاپور توکلی در جلسه هماهنگی روز ارتش اظهار کرد: اقتدار امروز ایران و قدرت تاثیرگذاری آن در منطقه را مرهون فداکاری ها و مجاهدت های مردم و نیروهای مسلح کشور هستیم.

وی با بیان اینکه فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی همواره با استعانت از خدا و پیروی از رهبر معظم انقلاب آماده حفاظت از مرزهای کشور هستند، گفت: هر روز که می گذرد بر اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی افزوده می شود و این بزرگترین افتخار برای مردم ایران است.

توکلی با گرامیداشت روز ارتش و با تقدیر از حمایت و همراهی مسوولان شهرستان با تیپ ۳۶ زرهی، خواستار حمایت بیشتر آنها برای برگزاری مراسم روز ارتش شد و افزود: از روز ۲۴ فروردین تا ۲۹ فروردین شاهد اجرای برنامه های مختلف از جمله پیاده روی خانوادگی نیروهای تیپ ۳۶ زرهی در میانه خواهیم بود.

وی اهدای خون توسط نیروهای این تیپ، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه میانه را از برنامه های اجرایی برای گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان میانه عنوان کرد.میانامیانامیانامیانامیانامیانامیانامیانامیانامیانامیانامیانا

میانامیانا

1
1