- ارسال کننده: امین کریمپور تاریخ: ۹۴/۰۱/۲۶

گیربکس پی یو وان و 25 کارگر گیربکس سازی با این مجموعه وداع کردند

پس از گفت و شنوده ها و وعده و وعید های مکرر نمایندگان  و حضور این عزیزان در مجموعه گیربکس سازی باد مخالف این بار هم بر این قطب صنعتی میانه وزیدن آغاز کرد وکارگران این مجموعه را به اخراج و تعدیل نیرو سوق داد  و 25 نفر کارگری که لیست شان برای تعدیل و تعلیق در برد گیربکس سازی میانه نصب شده بود با مجموعه میانرو خدا حافظی کردند .

گیربکس سازی

این 25 کارگر ابتدا پس از چندین روز بلاتکلیفی برای تعیین تکلیف عازم نیرو محرکه قزوین شده و در آنجا حضور بهم رسانده به نتیجه ای نرسیدند و توسط مسئولین امر نیز مورد بی مهری قرار گرفتند  .

و پس از بازگشت مجدد دست به دامن مدیریت مجموعه شده از وی یاری جستند. نهایتا  13نفر از این دوستان برطبق وعده مسئولین وهماهنگی یکی از  نمایندگان باجناب مهندس محمد زاده  مدیریت محترم نیرو محرکه با  میانرو قرار داد بسته عازم قزوین شدند تا در صورت خرید و اضافه شدن دستگاه به مجموعه میانرو بازگردند.

 گیربکس 2

 در مصاحبه انجام گرفته با این گارگران ابراز داشتند در شرایط مطلوب مکانی و خوابگاهی درقزوین قرار ندارند .

 12 نفر دیگر با مجموعه بطور کامل تسویه و خداحافظی کردند البته مدیریت مجموعه جناب مهندس چیذری  قول داده که در صورت خرید دستگاه جدید برای شرکت میانرو این دوستان مجددا فراخوانده شده و در مجموعه مشغول شوند.

ولی در بعد دوم جریان خط تولید گیربکس ماشین آریسان با عنوان تجاری pu1تقریبا به طور کامل پرونده اش از میانه بسته شده و در حال حاضر در مجموعه نیرو محرکه قزوین هرچند به صورت حداقل ولی در حال تولید می باشد و این با وعده ها ؛ نامه ها و مکتوبات که ارایه شده تطابق ندارد

حال سوال اساسی این است که این مقاومت مجموعه ای ؛ هرمی یا مدیریتی چرا برخلاف اهداف و آرمانهای مجموعه و پیشرفت آن قدم بر می دارد ؟

نمایندگان و مسئولین امر باید شفاف سازی کنند و پیگیر باشند.

1
1