- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۴/۰۱/۲۵

وزیرکشور: پرونده ترکمانچای با اولویت و خارج ازنوبت به دولت ارجاع شود

با اخذ وقت ملاقات حضوری مهندس حسینی از وزیر محترم کشور و با حضور جناب آقای مددی نماینده شهرستان میانه و اعضای شورای اسلامی شهر ترکمانچای ، درخواست ارتقای بخش ترکمانچای به شهرستان به وزیر کشور تقدیم شد.

در قسمتی از درخواست مشترک نمایندگان مردم شریف میانه به وزیر کشور آمده است:

... از حدود سه سال قبل اقدامات جدی جهت تحقق این موضوع مخصوصا از طریق استانداری پیگیری و در وزارت کشور مصوب و از تابستان سال گذشته پرونده جهت بررسی و تصویب نهایی به دبیرخانه دولت رفته است.درآخرین سفر استانی دولت دهم به آذربایجانشرقی و در سخنرانی دکتراحمدی نژاد در محل ورزشگاه تختی تبریز،صراحتا ارتقاء بخش ترکمانچای به شهرستان را اعلام و تصویب رسمی آن را به جلسه دولت در همان شب موکول کردند.این مطلب، اهالی را بی نهایت خوشحال و کاملا امیدوار کرده و موضوع تمام شده تلقی گردید.اما در جلسه دولت(درمحل استانداری) تصویب آن به دلایل کاملا مبهم ( که الان دلایل فوق برای ما مشخص گردیده است) به تهران موکول شد.

حال با عنایت به موارد فوق و اینکه دستورات و وعده های داده شده توسط جنابعالی و سایر مسئولین مربوطه و اینکه خبرهای مختلف و عدم تحقق آنها برای مردم آزار دهنده شده، خواهشمنداست دستور فرمائید به هرطریق ممکن مشکل نهایی این قضیه مرتفع و نسبت به ارتقای بخش ترکمانچای به شهرستان اقدام لازم و سریع مبذول گردد.

                        سید بهلول حسینی                            محمد علی مددی

دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور در پاسخ به درخواست نمایندگان میانه نوشتند:

" این پرونده و شهرهای مشابه که مشکل عدم مصوبه دولت سابق دارند ولی اعلام شده و توقع مردم را موجب گشته ، با اولویت و خارج از نوبت به دولت ارجاع شود"

1
2
3
4
5
1 2 3 4 5