- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۴/۰۱/۱۷

دید و بازدید بهاره شورای اداری شهرستان در نخستین جلسه سال و تقدیر از زحمات شهرداری در نوروز94

دید و بازدید بهاره شورای اداری شهرستان در نخستین جلسه سال و تقدیر از زحمات شهرداری در نوروز ۱۳۹۴

به گزارش روابط عمومی، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان در سال جدید، جهت دید و بازدید نوروزی و عرض تبریک سال نو به کلیه اعضاء، در محل ساختمان فرمانداری ویژه برگزار و طی آن از زحمات رؤسای تعدادی از ادارات در ایام نوروز تقدیر بعمل آمد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه در این جلسه ضمن تبریک مجدد سال نو؛ که توسط مقام معظم رهبری با عنوان «دولت و ملت؛ هم دلی و هم زبانی» نامگذاری گردیده، و آرزوی ایّام نیکو برای اعضای شورای اداری شهرستان و همچنین عموم مردم میانه در کنار هم میهنان عزیز، از زحمات کلیه کارکنان و زحمتکشان ادارات، بانکها و سایر نهاد و سازمانهای دولتی شهرستان در ایام نوروز تشکر و بصورت ویژه از رؤسای برخی ادارات تقدیر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر نیز به نمایندگی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دقایقی از جلسه را به ایراد سخنرانی و ارائه گزارش فعالیت در ایام نوروز و بخشی از برنامه ها برای سال آتی، پرداخت.

گفتنی است شهرداری میانه، جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین تعدادی از شعب بانکهای شهرستان جزو نهادهای تقدیر شده در این جلسه بودند.

همچنین تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان که در دستگیری فوری سارقین سازه عابر بانک ملّی نقش اصلی داشتند، بصورت ویژه در این جلسه مورد تقدیر قرار گرفتند.

IMG_6942

IMG_6958

IMG_6975

IMG_6968

IMG_7008

1
1