- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۴/۰۱/۱۷

با یک روز تمدید؛ مراسم اختتام جُنگ شادی و خداحافظی با تعطیلات نوروزی برای کودکان برگزار شد

با یک روز تمدید؛ مراسم اختتام جُنگ شادی شهرداری و خداحافظی با تعطیلات نوروزی برای کودکان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، جُنگ شادی نوروزی شهرداری میانه، که در ایام تعطیلات با استقبال گسترده خانواده های میانه ای و همچنین مسافران محترم نوروزی شهرستان روبرو گشته و به همین دلیل نیز با دستور شهردار در روز آخر یک روز دیگر تمدید شد، روز گذشته با ثبت خاطراتی خوش در ذهن مخاطبان خردسال، طی مراسمی با حضور شهردار، رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر میانه به کار خود خاتمه داد.

رئیس شورای اسلامی شهر میانه طی سخنرانی کوتاه خود در این مراسم بمناسبت سال جدید، ضمن تبریک سال نو، که توسط مقام معظم رهبری «سال دولت و ملت؛ هم دلی و همزبانی» نام گرفته است، برای تمام همشهریان عزیز آروزی سالی پر از خیر، برکت و توفیق همراه با خوشی و شادکامی نمود.

شیخ الاسلامی همچنین در ادامه با اشاره به حصول توافق میان مذاکره کنندگان ایرانی و قدرتهای جهانی ۵+۱، ضمن مهم و ارزشمند خواندن این رویداد تاریخی، از گروه مذاکره کننده تقدیر و تشکر نموده و گفت: به نوبه خود، از زحمات بی دریغ گروه مذاکره کننده هسته ای ایران اسلامی و بویژه شخص جناب آقای دکتر ظریف؛ وزیر محترم خارجه کشورمان تشکر میکنم که انصافاً حاصل زحمات بی دریغ و شبانه روزی  ایشان عیدی بسیار خوب و خبر خوشحال کننده ای در ایام نوروز سال ۱۳۹۴ به این مردم شریف و شهیدپرور بود.

وی در پایان از تلاش، زحمات و اقدامات واحد روابط عمومی شهرداری میانه در ایام نوروز تقدیر کرد.

گفتنی است اختتامیه جُنگ شادی شهرداری، پس از اجرای برنامه های متنوع از قبیل تئاتر، موسیقی و مسابقات متنوع، با اهداء جوایز به نوجوانان برگزیده در بخشهای مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و همچنین برگزیدگان مسابقه نقاشی از طرف کافه رستوران سوران پایان یافت.

جنگ شادی شهرداری میانه با مشارکت بخش خصوصی، بعد از ایام فاطمیه در ایام تعطیلات نوروز ۹۴، هر روز از ساعت ۱۵:۳۰ الی وقت اذان مغرب در محل پارک انقلاب میانه برگزار شد.

IMG_6872

IMG_6882

IMG_6885

IMG_6908

IMG_6911

IMG_6916

IMG_6813

IMG_6847

IMG_6850

IMG_6855

IMG_6858

1
1