- ارسال کننده: حسین بهتری تاریخ: ۹۳/۱۲/۲۶

۲۶ دستگاه تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی میانه افزوده شد.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهر میانه و حومه گفت : پس از پیگیریهای متعدد و تقاضای تخصیص تاکسی ، تعداد ۳۴ دستگاه تاکسی به شهر میانه اختصاص یافت و پس انتشار آگهی مبنی بر واگذاری تاکسی خطی و بی سیم ، ثبت نام از متقاضیان براساس شرایط آگهی صورت و قرعه کشی بین ثبت نام کنندگان انجام شد. پس از مشخص شدن نفرات برنده و استعلام شرایط و صلاحیت آنها از مراجع ذیربط ، برندگان نهایی جهت خرید خودرو به شرکت ایران خودرو معرفی شدند.

مهندس واحدی در ادامه افزود : تاکسی های مذکور از نوع سمند EF7 مدل سال ۱۳۹۴ بوده و ۱۴ دستگاه جهت فعالیت به مسیرهای مورد نیاز شهر و ۱۲ دستگاه جهت فعالیت در آژانس تاکسی بی سیم اختصاص یافته و تا کنون ۱۲ دستگاه از تاکسیهای خطی و ۷ دستگاه از تاکسیهای بی سیم تحویل مالکین شده و با پیگیریهای صورت گرفته امیدواریم الباقی خودروها نیز به زودی تحویل گردند.

وی در ادامه تشرح کرد : از تاکسیهای خطی تعداد پنج دستگاه در مسیر میدان آزادی ـ واحدهای احداثی مسکن مهر واقع در شهرک اندیشه ، پنج دستگاه در مسیر میدان آزادی شهرک شهید بهشتی (بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ) و خیابان فنی و حرفه ای و چهار دستگاه نیز در مسیر خیابان بانک ملی ـ کوی شهرداری فعالیت می نمایند.

ایشان در پایان از شهروندان محترم تقاضا کرد ضمن همکاری با سازمان جهت فعالیت خودروهای مذکور ، هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و شکایت خود را از طریق شماره تلفنهای ۵ ـ ۵۲۲۵۶۱۲۴ یا از طریق وب سایت www,miyanehtaxi.org در میان بگذارند.

1
1