- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۳/۱۲/۲۳

مهندس حسینی درجمع کارکنان فولاد: قطعا فولاد میانه را از این وضعیت خارج میکنیم

صبح روز شنبه مورخه 93/12/23 مهندس حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ، در جمع کارکنان شرکت فولاد آذربایجان(میانه) حضور یافت.

قبل از سخنرانی نماینده میانه، مهندس سرچمی به نمایندگی از کارکنان این شرکت با بیان مشکلات موجود، خواستار رسیدگی به وضعیت نابسمان این مجموعه شد.

مهندس حسینی نماینده مردم میانه در سخنانی ضمن ابراز تاسف از وضعیت بوجود آمده توسط دولت و سازمان خصوصی سازی با بیان این نکته که در پروسه خصوصی سازی مهمترین آیتمی که باید مد نظر قرار گیرد حفظ وضعیت شاغلان است ،افزود: متاسفانه در روند واگذاری ها در سطح کشور کوتاهی های زیادی قابل مشاهده است و اصل 44 به درستی اجرا نمیشود.نماینده میانه با انتقاد از عملکرد سازمان خصوصی سازی ، خواستار پرداخت مطالبات کارکنان زحمت کش این شرکت شد و خاطر نشان کرد: طبق همانگی های بعمل آمده تا پایان سال قطعا قسمتی از مطالبات پرداخت خواهد شد.

مهندس حسینی در قسمتی از سخنان خود با بیان اینکه فولاد میانه زیان ده نیست از عملکرد دولت در سال 87  و بوجود آمدن بدهی در شرکت فولاد انتقاد کرد و افزود: اگر فولاد میانه بدهی به بار آورده نتیجه عدم درایت مدیرانی بوده که توسط دولت در این پست قرار گرفته اند و نتوانسته اند به خوبی مدیریت کنند و کارکنان فولاد نباید تاوان این کار را بدهند.

مهندس حسینی در قسمت دیگری از سخنان خود ، ضمن تاکید بر موضع گیری های قبلیشان در خصوص واگذاری فولاد افزود: از اول معتقدم بهترین شریک گروه مالی ملت ، شرکت تعاونی کارکنان فولاد است و هیچ مجموعه دیگری نمی تواند کارایی این گروه را داشته باشد.نماینده مردم میانه از پیگیری هایشان در این خصوص خبر داد و ضمن انتقاد از عملکرد بخش خصوصی  ( آقای خوروش) خاطر نشان کرد که پیگیر تحقق این خواسته تا حصول نتیجه مطلوب خواهد بود.

مهندس حسینی حفظ اشتغال همه کارکنان شرکت فولاد میانه را خط قرمز مسئولین شهرستان میانه عنوان کرد و افزود: امام جمعه محترم،فرماندارمحترم ودیگر نماینده میانه آقای مددی در این مورد متفق القول هستیم و قطعا فولاد میانه را از این وضعیت خارج میکنیم.

 

1
1