- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۱۲/۲۱

دکتر مددی: تا آخر پای قولی که به کارگران فولاد داده ام خواهم ایستاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیام میانه،نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی صبح روز چهارشنبه 20 اسفندماه با حضور در بین کارگران کارخانه فولاد میانه به آنها اطمینان داد که اجازه نخواهد داد امنیت شغلی آنها به خطر بیافتد.دکتر مددی اظهار داشت:تأمین امنیت شغلی کارگران فولاد برای من از همه چیز مهم تر است و من  آن کاری را انجام می دهم که بدان اعتقاد دارم. وی گفت: از اول تا کنون یک حرف زدم حتی اگر کل مجموعه فولاد هم از ستاندن حقشان ناامید شوند و کنار بکشند من کوتاه نمی آیم و تا آخر پای قولی که به شما داده ام خواهم ایستاد.
عضو شورای رقابت در بخش دیگری از سخنانش در مورد اصل 44 قانون اساسی عنوان کرد: همه امروز به این نتیجه رسیده اند که چاره کار،  کوچک کردن بدنه دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی است  و بهتر است دولت نقش نظارتی داشته باشد که این طرح در قالب اصل 44 قانون اساسی مطرح شده است. بنده با اصل واگذاری مجموعه های اقتصادی دولتی به بخش خصوصی  مخالفتی ندارم بلکه تمام اعتراض ما به نحوه واگذاری ها و چگونگی اجرای قانون است.
مددی خاطرنشان کرد: دغدغه مقام معظم رهبری و مسئولا دلسوز نظام رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال است لذا واگذاری ها اگر در راستای ایجاد اشتغال صورت بگیرد هیچ کس با آن مخالفتی ندارد اما هر حرکتی به نام خصوصی سازی که منجر به تعدیل نیرو و بیکار شدن کارگران شود برای ما قابل قبول نیست.
نماینده مردم میانه اظهار داشت: بنده و سایر مسئولین شهرستان در جلسات متعددی که با مسئولین خصوصی سازی داشتیم بر حفظ امنیت شغلی 573 نفر کارکنان فولاد و جذب 250 نفر قبولی در آزمون استخدامی طرح فولاد تأکید کرده ایم و سازمان خصوصی سازی و خریداران فولاد باید به این تعهدشان عمل کنند و بنده قاطعانه عرض می کنم که ابداً کوتاه نخواهیم آمد.
 دکتر مددی تصریح کرد:در جلسه ای که با حضوررئیس سازمان خصوصی سازی، مسئولین شهرستان،خریداران فولاد و نمایندگان کارگران در تهران برگزار شد بنده دغدغه های کارگران فولاد را مطرح کردم و به رئیس سازمان خصوصی سازی عرض کردم که که کارکنان فولاد 241 نفر نیست بلکه 573 نفر است و در صورت عدم پذیرش خریدار،بایستی قرار داد فسخ گردد که به زودی نتیجه تصمیمات اعلام خواهد شد.

1
2
1 2