- ارسال کننده: سید محمدعلی تاریخ: ۹۳/۱۲/۲۰

از برزخ بلاتکلیفی تا نامه سرگشاده کارگران کارخانه فولاد میانه

 
       
 
با خانه نشین شدن کارگران و فروپاشی بنیان 300 خانواده؛

از برزخ بلاتکلیفی تا نامه سرگشاده کارگران کارخانه فولاد میانه

از برزخ بلاتکلیفی تا نامه سرگشاده کارگران کارخانه فولاد میانه            

کارخانه فولاد میانه که مدتی است خبرساز شده و به رغم وعده ها و اقدامات مسئولین شهرستان، باز هم کارگران آن در برزخ بلاتکلیفی به سر می برند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی میانا، کارخانه فولاد آذربایجان به عنوان بزرگترین کارخانه فولاد شمال غرب کشور و تنها کارخانه تولید فولاد در آذربایجان شرقی به سال ۱۳۸۰ در زمینی به مساحت ۴۶ هکتار در سه کیلومتری جنوب شرق شهر میانه احداث شده است.

این مجموعه صنعتی بزرگ در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر واگذاری طرح ها و شرکت های دولتی به بخش خصوصی، در ۲۶ اردیبهشت سال ۹۳ توسط گروه مالی بانک ملت و یک شخص حقیقی خریداری شد، کارخانه فولاد میانه حدود ۵۷۳ کارگر دارد که از این تعداد حدود ۲۴۱ کارگر رسمی و حدود ۳۳۲ نفر کارگر قرارداد موقت هستند.

بعد از واگذاری کارخانه فولاد آذربایجان به بخش خصوصی، نگرانی هایی از سوی کارکنان و کارگران این مجموعه در خصوص تعدیل نیروها به چشم می خورد که سرانجام با توافقات منعقد میان خریداران این مجموعه با اعضای شورای تامین شهرستان، قرار شد تا هیچ یک از پرسنل این مجموعه از کار، بیکار نشوند .

در طی ماه های گذشته تعداد ۴۰ نفر از این افراد با طرح این موضوع که از سوی گردانندگان مجموعه فولاد به انجام مجدد آزمایشات صنعتی ارجاع داده شده اند،که کارگران این موضوع را غیر منطقی و بهانه ای برای برکناری از کار قلمداد کردند و در نهایت در طی هفته های گذشته با ممانعت از ورود شان به مجموعه این مسئله رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت .

از برزخ بلاتکلیفی تا نامه سرگشاده کارگران کارخانه فولاد میانه

علاوه بر موضوعات ذکر شده، خریداران شرکت با تاکید بر قرارداد منعقد شده این مجموعه صنعتی با سازمان خصوصی سازی همچنان بر ۲۴۱ نفر قید شده در این قرار داد پافشاری داشته و طی ماه های اخیر با اعلام شفاهی به تعداد ۳۰۰ نفر دیگر از کارگران بر تمدید نشدن قرار داد آنان سخن به میان آورده اند.

به نظر می رسد هیچ گونه نظارتی از سوی سازمان خصوصی سازی بر نحوه عملکرد خریداران صورت نپذیرفته و صحبت هایی از اختلافات درون مجموعه ای خریداران این مجموعه صنعتی نیز به گوش می رسد.

با مد ظر قرار دادن این موضوع که مشکل کارخانه فولاد یک مشکل صنفی است و نه امنیتی، با اقدامات نسنجیده گل سر سبد واحد صنعتی فولاد کشور هم اکنون در حال پرپر شدن است.

از برزخ بلاتکلیفی تا نامه سرگشاده کارگران کارخانه فولاد میانه

در حال حاضر روند مدیریتی کارخانه فولاد نیز بلاتکلیف باقی مانده و کارگران هر روز با حضور در محل کارخانه ای که هیچ گونه تولیدی ندارد از شرایط به وجود آمده در آستانه عید که می توانست بهترین زمان تولید و سود دهی باشد گلایه مند هستند.

محمود ماهیار نماینده کارگران فولاد میانه در گفتگو با خبرنگار میانا با بیان این موضوع که نام این شرکت که در لیست واگذاری های سازمان خصوصی سازی به جشم می خورد و قرار بود در سال ۹۲  از طریق  فرا بورس بود به بخش خصوصی واگذار شود،  اما در کمال تعجب نهایتاً در اردبیهشت ماه ۹۳ از طریق مزایده به فروش رفت و دست شهروندان میانه ای و بسیاری از کارگران زحمتکش آن شرکت از خرید سهام این شرکت نیز کوتاه شد.

ماهیار با اشاره به اعتراض و انتشار طومار و یادداشت های اعتراضی از سوی کارکنان و کارگران این مجموعه صنعتی در ابتدای قطعی شدن واگذاری از طریق مزایده این شرکت به بخش خصوصی و بانک ملت، افزود : متاسفانه در قراردادی که بین خریداران و سازمان خصوصی سازی منعقد شده است، تنها بر حفظ ۲۴۱ نفر کارکنان رسمی این مجموعه تاکید شده که در نوع خود قابل توجه است.

وی با بیان این موضوع که  از زمان واگذاری این واحد صنعتی به بخش خصوصی ( گروه مالی ملت و یک شخص حقیقی )، کارفرما وضعیت استخدامی همه کارگران پیمان کاری را به قرارداد موقت تغییر داده است، افزود: بطور مشخص از دی ماه تاکنون که اعتبار قراردادهای قبلی تمام شده، مدیران کارخانه با همه آنها قراردادهای سی روزه منعقد می ‌کند.

نماینده کارگران کارخانه فولاد آذربایجان میانه تصریح کرد: با توجه به تعهد قانونی که توسط سازمان خصوصی سازی از خریداران واحدهای خصوصی گرفته شده است، کارفرمای فولاد آذربایجان نمی‌ تواند به راحتی گروه گروه کارگران قراردادی را پس از خاتمه قرارداد اخراج کند.

کارگران این مجموعه صنعتی  تقابل میان کارگر و کارفرما را بسیار زیانبار ارزیابی و خاطرنشان کرد: باید با تعامل و هم ‌افزایی میان کارگر و کارفرما زمینه رونق اقتصادی و شکوفایی استعداد و خلاقیت‌ های کارگران را فراهم کنیم تا کمکی به گرداندن چرخ اقتصاد کشور داشته باشیم.

نمایندگانی که از سوی کارگران این مجموعه با خبرنگار میانا به گفتگو پرداختند با با بیان این موضوع که وضعیت قراردادی۳۰۰ نفر از کارگران و کارکنان این مجموعه در طی ماه های اخیر بلاتکلیف مانده است، اظهار داشت : ۳۲ نفر از این افراد در آذر ماه امسال با بهانه به کارگیری آنان در فاز ۲ (احیا) بدون دریافت حقوق و حق بیمه و با وعده بکارگیری مجدد در سال آینده از کار اخراج و از ورود آنان به کارخانه ممانعت به عمل آمد.

یکی دیگر از نماینده کارگران فولاد همچنین با اشاره به تغییر مدیر عامل این کارخانه در آذر ماه ۹۳، افزود : در ۲۷ بهمن سال جاری نماینده خریداران کارخانه با اعلام شفاهی این موضوع که قرار داد ۳۰۰ نفر دیگر از کارگران این مجموعه از اسفند ماه سال جاری دیگر تمدید نخواهد شد، ضمن تاکید دوباره بر قرار داد منعقد شده و مسئولیت این شرکت تنها در قبال ۲۴۱ نفر نیروی رسمی، تمامی توافقات حاصله و مصوبات شورای تامین شهرستان مبنی بر حفظ اشتغال تمامی نیروهای این مجموعه را نقض و زیر سوال برد.

وی با اشاره به مثبت خواندن ذهنیت کارگران از توان مدیریتی احمد خروش به عنوان خریدار بخش خصوصی این مجموعه در اداره این واحد صنعتی،  تعدیل نیروهای کاری این مجموعه را بر خلاف تصور همگان دانست و اظهار داشت: در ابتدای واگذاری خریداران ضمن ابراز رضایت از توان و کیفیت دستگاه های خط تولید بر افزایش میزان تولید تا سقف سالیانه ۸۰۰ هزار تن تاکید می کردند.

ماهیار ضمن ابراز تاسف از روند طی شده در شش ماهه گذشته از زمان شروع بکار بخش خصوصی با بیان این موضوع که ظرفیت اسمی تولید کارخانه فولاد میانه در سال ۵۵۰ هزار تن می باشد، خاطرنشان کرد: متاسفانه آمار تولید شش ماهه آخر کارخانه چیزی در حدود ۶۸ هزار تن بوده است.

وی ضمن اشاره به برگزاری جلسه فوری در تهران با حضور مسئولین شهرستان و خریدار مجموعه در محل سازمان خصوصی، اظهار داشت :در این جلسه مسئولین شهرستان به همراه نماینده کارگران فولاد میانه خواستار اصلاح مفاد قرارداد شدند که نهایتاً مقرر گردید سازمان خصوصی سازی و خریدارن بخش خصوصی در راستای حل این مشکل به توافق برسند.

ماهیار با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال نو، از پرداخت نشدن حقوق و پاداش کارگران کارخانه فولاد از ابتدای بهمن ماه سال جاری خبر داد و افزود : بلاتکلیف ماندن وضعیت شغلی ۳۰۰ نفر از کارگران و نبود امنیت شغلی و همچنین تاکید و پافشاری خریداران این مجموعه در قبال ۲۴۱ نفر قید شده از قرار داد، همچنان وضعیت معیشت  این افراد زیر سوال رفته است.

به دنبال انتشار این خبر گروهی از کارگران با اجتماع و تحصن در طی روزهای اخیر در محوطه کارخانه اعتراض خود را نسبت به این تصمیمات بیان کردند. نمایندگان مردم میانه نیز در مجلس شورای اسلامی با تذکر کتبی به وزرای اقتصاد، صنعت ،علت تعطیلی شرکت فولاد آذربایجان میانه و بلاتکلیفی کارکنان آن شرکت از اول اسفند ماه را جویا شده اند.

گفتنی است شورای تامین شهرستان میانه پیش از واگذاری کارخانه فولاد آذربایجان به بخش خصوصی تصویب کرده بود کار فرمای جدید این واحد تولیدی حق ندارد هیچ کارگری را اخراج کند.

۲۴۱ کارگر رسمی و ۳۳۰ کارگر پیمانی در کارخانه فولاد آذربایجان که در شهرستان میانه واقع شده است مشغول به کارند. این کارخانه علی رغم نگرانی ‌های کارگران در پایان آذر ماه به بخش خصوصی واگذار شده است.

سوای از اینکه مسئولین شهرستان تاکنون چه اقداماتی کرده اند و مشخص شدن نتیجه آن چه مدت به طول می انجامد، و اینکه مسئولین این کارخانه با چه چیزی لج بازی می کنند، واقعیت این است که روزگار زمستانی کارگران اخراج شده کارخانه فولاد میانه مانند شب های بلندش تیره است و بار ضعف مدیریتی کارخانه و روند کند اقدامات انجام گرفته، بر دوش کارگران زحمتکش است و دود بی کفایتی ها به چشم عده ای مظلوم می رود.

هنوز هم کارگران حتی بارقه امیدی برای بهبود وضعیت خود نمی بینند و از روی ناچاری منتظر نشسته اند و چشم به آینده نه چندان روشن دوخته اند.

از برزخ بلاتکلیفی تا نامه سرگشاده کارگران کارخانه فولاد میانه

نامه سرگشاده واگذارکنندگان و خریداران شرکت فولاد آذربایجان فولاد آذربایجان میانه

با سلام وآرزوی تهیت

بنی آدم اعضای یکدیگرند که درآفرنیش زیک گوهرند                      چو عضوی به درد آورد روزگاردگر عضوها را نماند قرار

افتخار می کنیم  که شعر شیخ اجل بر بلندای مهمترین مرکز توجه به حقوق بشر در دنیا نقش بسته ومیدرخشد.وبه خود می بالیم که لطف خدا شامل حالمان شده ودر کشوری متولد شدیم که تحت لوای پرچم اسلام وبا شعارعدالت وعشق به ولایت عمرمان سپری میشود.ما وشما در این مدت ۴۰ الی ۵۰ سال از عمرمان وقایع زیادی مثل رژیم رضاخان قلدر؛محمدرضا پهلوی وقیام مردم با ایمان ایران؛ برعلیه زورو تزویر وپول وقدرت را تا شهادت در میدان ژاله و پیروزی نهائی وهمچنین رشادت برادران جان برکف مان درجبهه های جنگ کفرعلیه اسلام ودفاع ازعزت وشرف وکیان مملکت را دیده ایم وبه عینه ثابت شد ایرانی   جماعت ؛مسلمان جماعت؛ نه زور می گوید ونه زور را بر می تابد.از زر و زور نمی هراسد ومانند پیشوا ومقتدا وائمه ومثال بارزش حضرت امام خمینی(ره) که زیر یوغ زورگویان نماند وآخوند درباری نشد تا به تاسی از اولیاء ا… با نام نیک در جهان بماند نه با نام ننگ ؛ما نیزبا افتخار زندگی خواهیم کرد. چون اینجا جمهوری اسلامی ایران ؛کشورلاله های گلگون وفرزندانی است که پدرانشان جان خود را برای رفاه آحاد مردم فدا کردند نه فقط برای عده ای خاص.

خریداران وفروشندگان شرکت فولاد اذربایجان فردا دیراست؛همین امروز به فکر چاره باشید.بی خانمان کردن ونابود کردن زندگی کارگران زحمت کش؛کاستن ازحقوق ومزایاواخراج کارگران یک مجموعه صنعتی به جرم سوء مدیریت مدیرعامل وهیئت مدیره منتخب خودتان؛هیچ افتخاری ندارد.اگر فولاد میانه امروز به نام زیان ده در مزایده به حراج میرود و۳۳۷ نفر از کارگران آن بی خانمان میشوند وجرمشان زیان ده بودن کارخانه است .این از بی مسئولیتی شما است.کارخانه از محل سوء مدیریت مدیر عامل منتخب وزراتخانه و سازمان ایمیدرو زیان ده شده است نه از محل فعالیت کارگران کارخانه؟؟؟ولی امروز در یک تصمیم گیری کاملا اشتباه ویک طرفه کارگران کارخانه قربانی میشوند وروسای دو سازمان ایمیدرو وخصوصی سازی به خاطر فرار از مسئولیت خود؛ فرافکنی کرده وهریک بجای قبول اشتباه خود سعی در قربانی کردن کارگران دارند.به شما آقایان اعلام میکنیم اگر مشکل خودتان را به پای کارگران بگذارید.مستقیما به طرف رهبر انقلاب رفته وفریاد تظلم خواهی خودمان را ازطرف ایشان بر سر شما خواهیم آورد.هیچ کس حق ندارد ؛به هیچ وجه ؛ سوء مدیریت خود ومدیران زیر مجموعه اش را با قربانی کردن دیگران جبران کند.چون اینجا جمهوری اسلامی ایران است.کشورمردان جان باخته درراه عدالت واسلام است.

خریداران ؛ طبق اسناد یک معامله ای انجام داده اندوکاری به ایراد ونقص کار شما(سازمان ایمیدرو وسازمان خصوصی سازی) ندارند؟؟؟ شما آقایان بایستی حتی شده با استعفاء وپوزش از مردم میانه وخانواده های کارگران شرکت فولاد آذربایجان که مدت ۹ ماه است شب وروز ندارند وهر شب با نگرانی از فردا وبالاخره با برگه اخراج از کار مواجه شده اند؛اشتباه خود را جبران کنید.مفاد این قرارداد مشکل قانونی داردوبر علیه منافع مردم وکشور است.با پرداخت ضرروزیان به خریداران وجبران زیان کارگران؛ ضمن اعاده مال به بیت المال ازاقدامات تفرقه افکنانه ودشمن شاد کن بپرهیزید. فردا دیراست.چون اینجا آذربایجان وخاک کشور جمهوری اسلامی ایران است.این جا را با جاهای دیگر اشتباه نگیرید.

هیچ کس در جمهوری اسلامی ایران جرات ندارد حق دیگری را به زور یا تزویروپول وقدرت بگیرد وبه دیگری دهد.هیچ کس جرات نداردآسایش وآرامش ملت وکارگران را به جرم گناه دیگران بر هم زند؛هیچ کس جرات نداردبه بهانه داشتن پول وپارتی ؛قدرت ولابی(به اعتراف خریداران)علاقه مردم را به جمهوری اسلامی ایران ونظام ومملکت خدشه دار کند.کارمضموم وناپسندی است هرکس به بهانه فراراز گناه خودو زیر مجموعه اش حق مردم مظلوم را پایمال و زندگی وآینده فرزندان این مملکت را تباه میکند وتخم نفاق وکینه از نظام ومسئولین در دل فرزندان این مردم میکارد.دانسته یا ندانسته؛اگر میداند توبه کند اگر نمی داند متوجه شود.چون اینجا کشور جمهوری اسلامی ایران است؛امانت امام زمان (عج)است.نمی توانید بیت المال را ببخشید وپایمال کنید؟؟؟

یک سخن با خریداران:پول شما؛قدرت شما؛توانائی ومدیریت شما زمانی ارزش دارد که دراه خدمت به مملکت ومردم بکار گرفته شود.ممانعت از پرداخت بدیهی ترین حق کارگر یعنی حقوق ماهانه وخرد کردن شخصیت کارگر در میان مردم وزن وفرزند جزو کارنامه شما در میانه است.شما وقتی شخصیت دارید که به دیگران شخصیت قائل شوید وقتی شان ومنزلت دارید که به سایرین شان ومنزلت قائل شوید؛وقتی کارگر بخاطر نداشتن پول برای توجیبی فرزندانش شب دیر به خانه بیاید وصبح زود از خانه بیرون برود واز مغازه سر کوچه جنس نسیه به خانه ببرد؛یعنی شان ومنزلتش زیر سئوال رفته؛مرد بودنش کم رنگ شده واینها همه نتیجه زیاده خواهی وطمع شما خریداران محترم است.اگر ده برابر مطالبات کارگران را بدهید دیگر ارزش ندارد؟؟؟چون تمام آنچه نباید برای یک مرد اتفاق میافتاد برای کارگران شرکت فولاد آذربایجان اتفاق افتاد؟؟؟عزت وشخصیتشان زیر سئوال رفت؟؟؟با چه روئی میخواهید دوباره به میانه بیائید؟چه پاسخی برای خوردن حق مردم دارید؟؟؟چه پاسخی برای عملکرد سخیف خود دارید؟؟؟اینها جزو افتخارات شما در میانه است؟؟؟کارنامه پر باری ثبت کردید؟؟؟

خریداران شما به عنوان سرمایه گذار به آذربایجان آمده اید نه بعنوان سرمایه بردار؟؟چقدر در میانه سرمایه گذاری کرده اید؟؟غیر از این است که کل مبلغ کارخانه را بصورت وام با اقساط پنج ساله به شما داده اند؟؟اگر واقعا اهلیت وتوان مدیریت  مجموعه صنعتی رانداشتید؛پول نداشتید ومیخواستید با اخراج کارگران وکم کردن ازحقوق کارگران؛کارخانه سازی کنید؟؟چرا میانه را انتخاب کردید؟؟مگر نمی دانستید که این جا جزئی از ایران اسلامی است وآن زمان که با عهدنامه ترکمنچای کشور ایران را تکه تکه می کردند مردی مثل حضرت آیت ا…سید علی خامنه ای (دامت برکاته)نبود.مردم گرفتار تفرقه ومسئولان مشغول غارت بودند؟؟ولی امروز به کوری دشمنان خارجی وکوردلان داخلی امت بیدار است.چون رهبر هوشیار است.

اگرمیتوانید مطالبات کارگران را ندهید و۳۳۷ نفر کارگر را اخراج کنید.ببینید آنوقت چه اتفاقی برای شما وکسانی که اشتباه کرده اند خواهد افتاد.مسئولان ایمیدرو وسازمان خصوصی سازی وشما خریداران خوب خواسته قلبی مقام معظم رهبری را بجا میاورید.همین امروز اقدام کنید که فردا دیر است!!!!!!!!!!

شیعه یعنی قسمت یک کاسه شیر. بین نان خشک خود یا یک اسیر.

نمایندگان کارگران و کارکنان مجموعه فولاد میانه در گفتگویی با خبرنگار میانا ضمن ارائه مستندات لازمه که در آینده نزدیک به صمع و نظر بینندگان سایت خواهد رسید، خواستار توجه مسئولین به مشکلات بوجود آمده شده و راهکارهای خود را به شرح ذیل اعلام نمودند :

پیشنهاد و راهکار کارکنان و کارگران مجموعه صنعتی کارخانه فولاد میانه به منظور برون رفت ازمشکل:

با توجه به صورتهای مالی؛کارخانه همه ساله از محل تولید توانسته کلیه هزینه های جاری خود را اعم از حقوق ومزایا؛هزینه انرژی؛مالیات وبیمه و…..را بطور کامل پرداخت کرده وعلاوه بر آن بطور میانگین مبلغ ۱۸ میلیارد تومان هم سود عملیاتی داشته باشد.

در تمام سالهای بعد از راه اندازی؛کارخانه بدون اخذ یک ریال اعتبار از وزارتخانه با تلاش مجموعه کارکنان بصورت خود گردان اداره شده است.مشکل اصلی کارخانه درگیر شدن با زیان ۱۳۴ میلیارد تومانی مربوط به سال ۱۳۸۷ به دلیل افت قیمت شمش ومیلگرد وخرید ۲۷۲ هزار تن شمش بصورت اعتباری وافت غیر قابل پیش بینی قیمت میلگرد از قیمت ۱۲۰۰ تومان به مبلغ ۵۵۰ تومان بود.

همچنین با توجه به توان بالای دستگاههای تولید وحضور پرسنل کارآزموده ومتخصص حاضر در شرکت فولاد آذربایجان ؛سازمان خصوصی سازی وسازمان ایمیدرو میتوانست ومیتواند با فروش بلوکی سهام شرکت فولاد آذربایجان؛علاوه بر برآورده شدن خواسته مقام معظم رهبری از واگذاری شرکت ها وکارخانجات ؛باتحصیل مبلغ کارخانه بصورت نقد؛علاوه بر منتفع شدن مردم  وکارگران از سهام ؛سازمان میتوانست نسبت به تکمیل طرحهای توسعه ذوب واحیاء راسا اقدام نماید.ضمن اینکه شهرستان میانه جزو مناطق کمتر توسعه یافته ومحل سرمایه گذاری است و واگذاری مجموعه نورد با فاز ذوب واحیاء بعد از راه اندازی به نفع دولت ومردم است.

با توجه به برنامه راه اندازی وتکمیل فاز ذوب واحیاء تا خرداد ۹۴ وتکمیل بخش ذوب در سال ۹۵ کارخانه به یک مجموعه کامل با بهترین شرایط از نظرحمل ونقل ونزدیکی به خط راه آهن تبدیل خواهد شد.بدیهی است که حفظ مجموعه تا تکمیل طرحهای توسعه کاملا به نفع دولت وملت میباشد.

نهایتا اگر وزارتخانه صنعت معدن تجارت ادعا میکند که امکان تمکن مالی برای تکمیل طرحهای توسعه را ندارد واگر میخواهد سودی به مردم وهم به دولت برسد؛بایستی بخش نورد را هم مانند دوبخش ذوب واحیاء بصورت ۶۵ درصد خصوصی و۳۵ درصد دولتی واگذار نمایدوتا ضمن نظارت دولت بر عملکرد بخش خصوصی وجلوگیری از انحراف بخش خصوصی ؛موجب حفظ امنیت شغلی وسطح معیشت زندگی کارگران ورضایتمندی آحاد مردم از دولت ودولت مردان گردد.وبه  وضعیت امروزی شرکت فولاد آذربایجان دچار نگردد(توقف تولید؛اخراج۳۳۷ نفر از کارگران؛ممانعت از پرداخت حقوق ومزایا عرف کارگاه؛ممانعت از پرداخت وام صندوق کارگران به مدت بیش از پنج ماه؛استرس ونگرانی از آینده کاری وزندگی و….) و با فروش ۳۵ درصد باقیمانده بعد از تکمیل طرح ها مبلغ قابل توجهی سرمایه عاید وزارتخانه میگردد.

علاوه بر تمام این موارد؛سازمان خصوصی سازی نتوانست در واگذاری شرکت فولاد آذربایجان آنچنان که شایسته فرمایشات مقام معظم رهبری ومردم آذربایجان وکارگران دلسوز وپشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، موفق عمل نماید ومتاسفانه به عمد یا سهوا موجب بروز شکاف در بین امت ودولت وبروز اختلاف در بین آحاد مردم میانه ومهمتر از همه بیکار شده ۳۳۷ نفر از کارگران بر خلاف منویات ودغدغه های مقام معظم رهبری شد. کلیه کارگران حاضر در مجموعه ضمن تمکین به قانون واطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری دامت برکاته وآرزوی موفقیت بخش خصوصی را دارند به شرطی که بخش خصوصی آشکارترین قوانین مربوط به حفظ سطح اشتغال ومعیشت مردم را محترم شمارد.وفقط با اکتفاء به مفاد قرارداد سازمان خصوصی سازی اصرار به اخراج کارگران وبی خانمان شدن ۳۳۷ نفر از مردم شهید پرور وانقلابی وشادی دشمنان قسم خورده نظام وانقلاب نداشته باشد.طبق اسناد بسیار محکم وروشن سازمان خصوصی سازی در لحاظ آمار کارگران شرکت فولاد آذربایجان قطعا دچار اشتباه شده است وضمن اصلاح اشتباه خود در جلسه فیمابین خریداران ومسئولین مردم شهرستان میانه در سازمان خصوصی سازی در مورخه ۰۵/۱۲/۹۳ دستور بررسی واصلاح آمار کارگران را مبذول فرمودند.

1
1