- ارسال کننده: سعیدناصری تاریخ: ۹۳/۱۲/۱۹

تصاویر تصادف میانه

تصادف یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه نیسان 7 کشته و مجروح به دنبال داشت .

به گفته دبیر مدیریت بحران شهرستان میانه در اثر تصادف یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه نیسان در کیلومتر 5 محور میانه -میاندواب ، 5 سرنشین خودروی پژو و راننده نیسان درجا کشته شده و دیگر سرنشین نیسان به تبریز اعزام شد .

نفر از سرنشینان پژو خانم معلم اهل میانه بودند که در چار اویماق مشغول تدریس بودند .

عدم وجود امداد جاده ای در این مسیر موجب شد تا امدادرسانی به موقع صورت نگیرد ، به دلیل شدت جراحات فوتی ها شناسایی نشده اند .

در برسی های اولیه کارشناسی ، انحراف به چپ نیسان عامل این تصادف بوده است .

***************

تکمیلی :

میانه - در برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه نیسان در جاده میانه – میاندوآب۴ نفر از سرنشینان زن پژو که معلم بودند به همراه راننده این خودرو و راننده خودروی نیسان کشته شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز یکشنبه در اثر تصادف یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه نیسان در کیلومتر ۵ محور میانه – میاندوآب پنج سرنشین خودروی پژو و همچنین راننده نیسان درجا کشته شدند و دیگر همراه راننده نیسان نیز به بیمارستان تبریز اعزام شد.

خدیجه داوودی، رعنا مرسل لویی، معصومه رستمی و فاطمه فروتن از معلمان اداره آموزش و پرورش میانه بودند که در چار اویماق مشغول تدریس بودند و در راه بازگشت از مدرسه دچار این حادثه شدند.

مشایخی دبیر مدیریت بحران شهرستان میانه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: عدم وجود پایگاه امداد جاده ای در این مسیر باعث شد تا جسدها به سرعت از خودورها خارج نشود و امدادرسانی به موقع صورت نگیرد.

تصویر صدای میانه

تصویر صدای میانه

 

1
2
1 2