- ارسال کننده: یوردوم.آذربایجان تاریخ: ۹۳/۱۲/۱۷

تکواندوکار میانه ای هوگوپوش تیم ملی شد

نصرنیوز: تکواندو کار میانه ای  و  قهرمان جهان  با پیروزی در رقابت های انتخابی تیم ملی پاراتکواندو جمهوری اسلامی ایران  توانست بار دیگر هوگوی تیم ملی پاراتکواندو را بر تن کند.

 

به گزارش نصرنیوز، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم پاراتکواندو، 7 هوگوپوش در اردوی تیم ملی باقی ماندند تا آماده شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا شوند.در این دوره از رقابت های انتخابی  اصغر عزیزی بهمراه سایر تکواندوکارانی همچون مهدی پوررهنما، محمود جعفرزاده، حامد حق شناس، احمد نریمانی، سعید صادقیان پور و  محمدرضا شعبانی؛ 7 تکواندوکار حاضر در اردوهای تیم ملی هستند که تمریناتشان را زیر نظر حسین مدانلو پیگیری می کنند. گفتنی است تیم ملی پاراتکواندو ایران خود را برای شرکت در نخستین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندوی آسیا که 28 فروردین 94 به میزبانی چین تایپه برگزار می شود  آماده می کند.

عزیزی قهرمان دلاور میانه ای جهان پیش از این توانسته بود در چهارمین دوره رقابتهای پارا تکواندو قهرمانی جهان که به میزبانی کشور سوئیس در سال 2013 برگزار گردید ، مدال طلای این دوره از مسابقات را بر گردن آویزد.او همچنین در  پنجمین دوره رقابت‌های پاراتکواندوی قهرمانی جهان به میزبانی کشور روسیه در سال 2014 توانست با شکست رقبای خود از مقام قهرمانی سال 2013خود دفاع کند و قهرمان کلاس K44 پاراتکواندوی جهان باقی بماند.

همچنین اصغر عزیزی در  گفتگو با خبرنگار نصر گفت : تمرینات سختی را پشت سر می گذاریم و امیدوارم به یاری خداوند و دعای مردم بار دیگر این بار در آسیا از عنوان قهرمانی خود دفاع و نام ایران و میانه را دوباره بلند آوازه کنم.

......................................

گزارش از رامین مهاجری

........................................

http://nasrnews.ir/News/tabid/243/ArticleID/29853

1
2
1 2