- ارسال کننده: اسرا قرآن تاریخ: ۹۳/۱۲/۱۶

کسب رتبه دوم مسابقات سراسری تلویزیونی اسرا در بخش اذان توسط نوجوان میانه ای


علی انگوتی نوجوان محجوب و خوش صدای میانه ای در بخش فینال اذان مسابقات تلویزیونی اسرا مقام دوم در بخش بالای شانزده سال را کسب کرد.

علی انگوتی متولد فروردین ماه 1377 است و کار تخصصی تلاوت قرآن و اذان را از حدود 4 سال پیش شروع کرده است.

وی پیش از این مقام سوم مسابقات سراسری دانش آموزی در رشته اذان 93 ، حضور در مسابقات سراسری دانش آموز در رشته اذان 91 ، مقام اول جشنواره مدهامتان استانی در رشته اذان زیر شانزده سال 93 ، مقام دوم جشنواره مدهامتان استانی در رشته اذان 91 ، مقام اول استانی دانش آموزی در رشته اذان 93 و 91 و مقام سوم مسابقات استانی دانش آموزی اذان92 را در کارنامه افتخارات خود دارد.

این افتخار را به وی ، خانواده و جامعه قرآنی میانه تبریک عرض می نماییم.

درخشش هایی که قاریان میانه با تلاش و زحمت بسیار در دوسال اخیر کسب کردند میانه را به یکی از قطب های قرائت قرآن استان بدل کرده است و این تلنگری است برای مسئولین شهرمان که کمی به قرآنیان بها بدند چرا که این عزیزان راه ها مسافت را برای شرکت در جلسات تلاوت اساتید بین المللی شهرهایی مثل تهران ، مشهد ، تبریز و ... تا چند نکته در تلاوت بیاموزند.و این انصاف نیست که مسئولین هیچ بهایی به قرآنیان ندهند و در شهری که قاری بین المللی وجود ندارد این درخشش ها دور از عقل است و نشان می دهد اگر مسئولین بهایی بدهند به یقین در آینده ای نه چندان دور شهرستان میانه قطب قرآنی کشور خواهد شد.

در پایان دوباره این افتخار خدمت دوست عزیزم جناب انگوتی تبریک عرض می نمایم.

 

1
1