- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۱۲/۱۲

دکتر مددی: عدم رسیدگی و بی توجهی نسبت به مشکلات مردم، خیانت به آرمان های انقلاب اسلامی است

طی بازدیدی که دکتر مددی؛ نماینده مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی از روستاهای بخش مرکزی، هفته قبل به عمل آوردند اکثر اهالی و شوراهای این روستاها با ابراز نارضایتی از وضعیت نامطلوب آب شرب و آب کشاورزی و سایر مشکلات پیش روی روستائیان، خواستار رسیدگی به اموراتشان شدند که مقرر گردید روز شنبه مصادف با نهم اسفندماه جلسه ای با حضور مسئولان شهرستانی و استانی مربوطه و دهیاران و شوراهای روستاهای چرکینلو،خلیفه باغی،ینگی کند،امیرآباد،قلعه قایین،چیتاب،تازه کند دیوانلو،برنلیق مددخان و برنلیق حسین خان و... توسط آقای دکتر مددی برگزار شود تا مسائل و مشکلات روستائیان طرح و تصمیمات لازم در آن جلسه اتخاذ گردد.


پیرو وعده داده شده جلسه در تاریخ نهم اسفند ماه توسط دکتر مددی برگزار شد.در این جلسه بجز نماینده محترم شهرستان میانه، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای مذکور،مهندس مشایخی؛ بخشدار مرکزی،مهندس غفاری و مهندس امیرمحمدی از امور آب استان،مهندس شیرینی از آب و فاضلاب روستایی استان و رؤسای ادارات آب و فاضلاب روستایی،جهاد کشاورزی،امور آب،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،منابع طبیعی،ثبت اسناد و املاک و ... حضور داشتند که به سوالات طرح شده توسط دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا پاسخ داده و در مورد مشکلات چاره اندیشی کردند.


نماینده مردم میانه در این جلسه اظهار داشت: مسئولین در نظام جمهوری اسلامی مکلف هستند که رضایت مردم را در چهارچوب اختیارات قانونی شان تأمین نمایند و به مطالبات بحق و قانونی ایشان جامه ی عمل بپوشانند.وی تصریح کرد: صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند و مسئولان بایستی مردم را ولی نعمت خود بدانند و در خدمتگذاری به ایشان کوتاهی نکنند.دکتر مددی خاطر نشان کرد:عدم رسیدگی و بی توجهی نسبت به مشکلات مردم خیانت به آرمان های انقلاب اسلامی و خلاف توصیه های مقام معظم رهبری است لذا  باید هر چه در توان داریم در جهت رفع مشکلات و کمبودها به کار ببندیم.


مددی در ادامه با اشاره به وجود 44 سد در شهرستان میانه اظهار داشت: در سالهای گذشته هزینه های زیادی برای احداث این سدها صرف شده اما متأسفانه بدلیل عدم برنامه ریزی اصولی بسیاری از این سدها بلاتکلیف رها شده و یا از تمام ظرفیت آنها استفاده نمی شود.


نماینده مردم میانه افزود: تعداد روستاهای خالی از سکنه در گذشته رو به افزایش بود که دلیل عمده آن عدم وجود امکانات زندگی در این مناطق بود که خوشبختانه در سالهای أخیر و پیگیری هایی انجام دادیم این روند تغییر کرده و علاقه به ماندن در روستاها بیشتر شده است.


 دکتر مددی در ادامه با انتقاد از عملکرد ضعیف جهاد کشاورزی در بخش آموزش تأکید کرد: آموزش روش های علمی و جدید کشاورزی به روستائیان از جمله وظایف مهم جهادکشاورزی است که در انجام آن کوتاهی شده است.وی تصریح کرد:اجرای طرح هایی در زمینه آبیاری اراضی کشاورزی به صورت قطره ای و تحت فشار، اهمیت بسزایی در مصرف بهینه آب دارد  که این طرح ها با مشارکت دولت و اهالی قابل اجراست و بنده مجوز 2000 هکتار را سال گذشته از جهاد کشاورزی أخذ نمودم.


نماینده مردم میانه همچنین در مورد مشکلات مربوط به سند مالکیت ساختمان های مسکونی و اراضی کشاورزی و مزروعی،اجرای طرح هادی،گاز رسانی و... نیز مطالبی مطرح کرد که رؤسای ادارات مربوطه توضیحات خود را ارائه نمودند.

1
1