- ارسال کننده: چفیه خاکی تاریخ: ۹۳/۱۲/۰۹

یادواره سردار شهید دکتر ناصر الدین نیکنامی برگزار شد + تصاویر

اولین یادواره سردار شهید دکتر ناصر الدین نیکنامی با حضور صدها نفر از اقشار مختلف و با شرکت اساتید دانشگاه ها و مسئولین استانی در سالن همایشهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میانه برگزار شد.

امام جمعه شهرستان میانه در این مراسم با بیان این موضوع که شهیدان و نسل شهادت طلب، بخصوص سردار شهید دکتر ناصرالدین نیکنامی جزو شخصیت های شناخته شده و ماندگار و بی نظیر در طول تاریخ اسلام به شمار می آیند، گفت: این شخصیت بزرگوار در زندگی خود هیچ کمبودی به لحاظ مادی و معنوی نداشته و با علم به مواهب دینی وارد صحنه ایثار و شهادت شد.

 حجت الاسلام محمدرضا حامدی با بیان این موضوع که فرهنگ شهادت، افسانه شکست ناپذیری غرب را در هم شکست، افزود:دشمنان با خوی دَدمَنِشی و حیوانی خود در صدد الگو سازی و معرفی چهره های گوناگون از طریق رسانه های مختلف از جمله سینما هستند.

وی نام ناصرالدین نیکنامی را برازنده شخصیت این شهید بزرگوار دانست و اظهار داشت: خروجی یادواره ها باید در راستای فرهنگ سازی و حفظ ارزش و جایگاه شهدا باشد.

   نماینده ولی فقیه در شهرستان میانه بر لزوم ارزیابی وضعیت حاکم در کشور در حوزه فرهنگی تاکید کرد و خواستار فعالیت و ارج نهادن به ارزش ها از سوی اهل جهاد و ثابت ماندن در مسیر و عملکرد خود شد.

   وی با بیان این موضوع که عرصه جهاد امروزی بسیار حساس تر و گسترده تر از نبرد در میدان رزم با دشمن است، افزود: می بایست فرهنگ گذشتن از جان و مال در راه اهداف نظام و انقلاب در بین آحاد مردم نهادینه شود.

همچنین رئیس دانشگاه امام حسین(ع) شمالغرب کشور در این مراسم با بیان جایگاه والای شهدا و اهمیت برگزاری یادواره های شهدا، گفت: باید تمام تلاش خود را به کاربندیم تا یاد و خاطره شهدا زنده مانده، این شخصیت های عظیم تاریخ به نسل امروز معرفی گشته و الگوسازی شود.

علی قادری اقتدار امنیت و آرامش امروز کشور را به برکت خون شهدای دفاع مقدس دانست و گفت: مقاومت ۸ ساله ما ترس و هراس ماندگاری را در دل دشمنان ایجاد کرده است و این امنیت و عزت پایدار، ارمغان خون شهداست.

وی با بیان اینکه آنها حرکت کننده در مسیر ولایت بودند، اظهار داشت: آنچه شهدا را ماندگار کرد، سجایای اخلاقی و ولایتی و مکتبی بودنشان بود

در پایان این مراسم از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل گردید.

تصویر صدای میانه

تصویر صدای میانه

تصویر صدای میانه

تصویر صدای میانه

تصویر صدای میانه

تصویر صدای میانه

تصویر صدای میانه

تصویر صدای میانه

تصویر صدای میانه

تصویر صدای میانه

 

1
1