- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۳/۱۲/۰۹

تلاشهای چشمگیر کارکنان عزیز و سرپرست محترم اداره برق

تلاشهای چشمگیر کارکنان عزیز و سرپرست محترم اداره برق ترکمنچای

مطمئناً هر شخصی و هر اداره و سازمانی می تواند در اقدامات خود خطایی صورت دهد. این خطاها زمانی قابل چشم پوشی از طرف شهروندان است که از گذشته تجربه شود و روند اصلاح خطا در پیش گرفته شود. در گذشته (به این خاطر که حدود 15 سال قبل و در زمان کار گذاشتن تیرهای برق در خیابان سهند، البته برای برخی از تیرهای برق، محل مناسبی تعیین نشده بوده است) اداره برق ترکمنچای به همراه شهرداری از این خطاها مبرا نبوده اند. بنده در مراجعه برای تغییر محل یکی از این تیرهای برق، به سه مجموعه اداره برق، شهرداری و بخشداری، با اظهارات سه چهار نفر از همشهریان مواجه شدم و در طی دوهفته گذشته که به این اظهارات دقت کردم، احساس کردم که احتمال درستی این اظهارات می رود. کارکنانی از هر سه مجموعه (البته بدون چاپلوسی و با صداقت) با تحلیل خودشان متذکر شدند که اقای عربلو در مدت کوتاهی که در بخش ترکمنچای حاضر شده، جدیت خاصی را نه تنها برای رفع مشکل از کسانی که به اداره مراجعه می کنند، بلکه در اقدامات پیشگیرانه و رفاهی (که نیازی به مراجعه شهروندان و نامه نگاری آنها نباشد) صورت داده است. کارکنان اداره برق، آنطوری که در مراجعات مکرر حاصلم شد، در اکثر ساعات اداری مشغول به کار هستند و کمتر فرصت فراغت دارند. (واقعاً هم برای بخشی با این تعداد مشترک کارشان زیاد است)

اگر ادعای این عزیزان مبنی بر جد بودن اقای عربلو، ریاست محترم اداره برق ترکمنچای، درست باشد که (ظاهراً چنین است)، از ایشان جای بسی تشکر می رود چرا که در وضعیت فعلی مالی کشور، اداره ای که دست به اقدامات عملی و عمرانی می زند مطمئناً جسارت و جدیدت به خرج می دهد و حتی در شرایط فعلی بی تفاوت نیست به اوضاع شهروندان. تعویض لامپ ها سیم کشی ها ضرور و کاشت تیرهای برق در محل هایی که علیرغم نیاز در گذشته صورت نگرفته و ... همه برای ترکمنچای رفاه می آورد و برای اداره هزینه. انشالله ادامه یابد.

این تقدیر و تشکر به این معنی نیست که نواقصی در کار نیست. مطمئنا اشاره به نواقصات لازم است که سایت میانالی این امکان را برای همه ما فراهم کرده است.

از زحمات کارکنان زحمت کش اداره برق و سرپرست محترمشان ممنون. 

امیدوار هستیم که ایرادات گذشته رفع و اصلاح شوند به همت این زحمت کشان.

1
1