- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۳/۱۲/۰۸

دو عکس با شرح و چند کلیپ تفریحی

عکس اول : صف تاکسی یا تاکسی در صف!

عکس زیر این روزها به درد می خورد. اواخر اسفندماه، شاهد حضور هزاران مهمان و میانه ای های مهاجر تهران و کرج و ... در سطح شهر و اطراف بازار هستیم که جمعیت میانه را شاید به دوبرابر می رساند. یکی از گلایه های این مهمانان عدم رعایت نوبت سوار شدن تاکسی توسط میانه ای ها هست. راستش باید به همشهریان مقیم ایراد بگیریم که چرا رعایت نمی کنند از طرف دیگر دلیلی برای این کارشان بتراشیم. دلیلش همین عکس هست که هر روز شاهدش هستیم و آن صف تاکسی های منتظر مسافر هست. کمتر روزی در سال بوده که میانه ای منتظر تاکسی باشد و عموماً تاکسیهای میانه در انواع مسیرها منتظر مسافر می مانند که چند ماهی هست صف میدان معلم هم به صف تاکسی ها اضافه شده و این وضعیت فقط در روزهای آخر اسفند و چرشنبه سوری متفاوت می شود.

جاهایی که در طول سال صف لازم بوده هم تشکیل شده و هم نوبت رعایت شده مثل خ بانک ملی که صف منظم و مرتبی از مسافرین برای سوار شدن تاکسیهای مسیر بانک ملی - شهید اکرمی تشکیل می شود.(یک عکس از آن صحنه را می گذارم به عهده دوستان خبرنگار که اگر داشتم خبر تکمیل می شد.) اگر بی خیال ازدحام مسافر و کمبود تاکسی یکی دو ساعته در عصر چهارشنبه آخر سال که مسئله قابل حلی هست شویم همشهریانمان نقطه ضعفی ندارند.

صف تاکسی یا تاکسی در صف!

 

عکس دوم : نمایشگاه بهاره در محوطه نمایشگاهی هلال احمر میانه

نمایشگاه امسال را قدری متفاوت تر از نمایشگاههای فصلی قبلی دیدم. تنوع اجناس و غرفه ها بیشتر هست. ولی اسمش را نمی شود گذاشت نمایشگاهی برای تاثیر روی قیمتها. که البته این حالت باعث تحمل راحتتر این نوع نمایشگاهها از طرف تجار و کسبه میانه می شود.

همشهریان برای تفریح هم که شده بازدید می کنند. طبق معمول غرفه سوغاتی برقرار هست. شیرینیجات، ترشیجات، صنایع دستی و آجیل و غرفه هایی که مواد و لوازمی ارائه می کنند که برای خانه تکانی و تزیین و پذیرایی زمان عید لازم هست.

نمایشگاه بهاره در محوطه نمایشگاهی هلال احمر میانه

کلیپ اول : حرکات موزون چند گوزن جامانده از کاروان بابانوئل مسیحیان در پارک فرهنگیان میانه

 این را نشان بچه های غیر میانه ای ندهید که دلشان می سوزد از دیدن تفریحاتی که بچه های میانه دارند.

جا دارد از زحمات واحدهای خوب شهرداری محترم تشکر کنیم. قسمتهایی از محل بازی کودکان پارک فرهنگیان تکمیل و بازسازی شده و آماده استفاده خصوصاً در ایام عید هست.

 

کلیپ دوم : مشاهده یوفو(بشقاب پرنده فضایی) در پارک فرهنگیان میانه

 بعد از انواع خبرهای مثبت و منفی از پارک فرهنگیان دیدن چنین صحنه ای بعید نبود. بیگانگان فضایی و بقولی فرازمینی آمده اند برای بررسی موضوع از نزدیک.

 

کلیپ سوم : تهاجم بیگانگان فضایی این بار به پارک فرهنگیان میانه

 درست هست که نوشته ام تهاجم ولی در بررسی های بعدی مشخص شد بحث تهاجم نبوده و هدفشان فقط بررسی خاک منطقه و علت حوادث و بحثهای اخیر بوده است. امیدواریم شوخی شوخی کسی به دل نگیرد. زمان مناسبی آمدند که بچه ای آن اطراف نباشد و صدمه نبیند.

---------------------------------------------

مشاهده کلیپ ها در آپارات : http://www.aparat.com/meeanaji

دانلود فایل اصلی کلیپها :

 http://s5.picofile.com/file/8173786018/gavaznha.mp4.html

http://s4.picofile.com/file/8173786542/ufo.mp4.html

http://s4.picofile.com/file/8173786718/un_war.mp4.html

-------------------------------------------- 

1
1