- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۳/۱۲/۰۵

شاهکاری جدید از مدیران نمونه شهر؛ سرویس بهداشتی بن بست!

یک شاهکار مهندسی دیگر از مدیران نمونه شهرمیانه

سرویس بهداشتی بن بست!

شنیده ها حاکی است سرویس بهداشتی پارک فرهنگیان میانه که در ایام الله دهه مبارک فجر توسط شهرداری میانه جزو پروژه های مورد بهره برداری اعلام شد به دلیل اختلاف سطح منفی امکان اتصال به شبکه فاضلاب شهری را ندارد.

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش بشود به خبرنگار قافلان نیوز گفت: خروجی دستشویی های این سرویس بهداشتی تازه ساخت در تراز صفر با لوله شبکه فاضلاب شهری قرار گرفته و امکان شیب دهی لازم برای هدایت جریان فاضلاب را ندارد و در صورت اتصال با این وضعیت تخلیه سرویس با مشکل مواجه خواهد شد.

گفته می شود تمرکز چند هفته ای کارشناسان شهرداری برای حل مشکل این پروژه هنوز راه به جایی نبرده و امکان استفاده از آن برای شهروندان وجود ندارد.

آنگونه که در خبرها آمده بود اعتبار صرف شده برای اجرای این پروژه حدود 1 میلیارد و 800 میلیون ریال بوده که مثل اکثر پروژه های عمرانی شهرداری قبل از اتمام قطعی و تنها با هدف بهره برداری تبلیغاتی در آستانه استیضاح شهردار، با حضور مقامات استانی و شهرستانی جزو بهره برداری های دهه فجر امسال عنوان شده است.

متأسفانه مشکلاتی از این دست کمابیش در اکثر پروژه های افتتاحی و در حال اجرای شهرداری وجود دارد و جای خالی نظارت و کنترل مسئولانه و دقیق بر این پروژه ها به شدت احساس میشود.

این در حالی است که شهردار میانه همزمان با افتتاح 5 پروژه ی به گفته خودش مهم شهرداری در دهه فجر امسال از سوی اداره کار و امور اجتماعی شهرستان میانه بعنوان مدیر نمونه بخش خدمات شهرستان معرفی گردید.

 

 

1
1