- ارسال کننده: گل نرگس تاریخ: ۹۳/۱۲/۰۲

مشکلات فولاد با وحدت بین مسئولین حل خواهد شد.

بنده به عنوان یک شهروند که از نزدیک پیگیر اتفاقات فولاد هستم، احساس مسئولیت نماینده پر تلاش میانه دکتر مددی را می دانم و با آگاهی کامل به استحضار مسئولین شهر که امروزه دادشان بلند شده است و خیانتهایی که در پشت پرده در رابطه با واگذاری فولاد انجام شده و در هر مرحله دکتر مددی فریاد زده اند، جهت اطلاع مسئولین و مردم و فولادیان برای هماهنگی در راستای احقاق حق و دفاع از اقشار زحمت کش فولادی، رانندگان و جذب 250 نفر به سمع نظر دوستان می رسانم:

1.آقای دکتر مددی قبل از واگذاری دو جلسه با آقای پورحسینی شخصا در رابطه با قیمت واقعی و حفظ نیروهای موجود و جذب 250 نفر امتحان داده شده، در سازمان خصوصی سازی برگزار نموده اند که هر دو جلسه با تشنج به پایان رسیده است.
زیرا آقای پورحسینی شفاها شرایط را قبول کرده اند ولی عملا اقدام نکرده اند. که فایل صوتی آن موجود است.

2.در رابطه با متعهد کردن خریداران نسبت به شروط بالا با اصرار دکتر مددی شورای تامین برگزار شده و در آن دفاعیات خداپسندانه در راستای احقاق حق نیروهای کارگری و تعیین تکلیف 250 نفر و عدم تعدیل نیرو حتی به یک نفر و اهلیت خریداران صحبت هایی که انجام گرفته و صورتجلسه ای که به امضای خریداران رسیده همه گواه دفاع شرافتمندانه دکتر مددی از این موضوع می باشد.

3.سوال از دو وزیر: جناب آقای دکتر طیب نیا وزیر محترم اقتصاد و جناب آقای نعمت زاده وزیر محترم صنعت و معدن در رابطه با متوقف نمودن واگذاری غیر منصفانه و عدم تعیین تکلیف نیروهای کارگری و امتحان داده شده گواه این موضوع است.

4.شکایت دکتر مددی به مراجع ذی صلاح از جمله 1.رئیس جمهور محترم .. 2.کمیسیون اصل 90... 3.کمیته نظارت مجلس...4. بازرسی کل کشور 5.دیوان محاسبات و...

و تشکیل جلسه برای بررسی نحوه واگذاری فولاد توسط یک کارگروه در کیسیون اقتصاد با دستور وزیر اقتصاد که تا حال حاضر ادامه دارد و هفته گذشته هیئتی از طرف کمیسیون اصل 90 برای بررسی همین موضوع به میانه اعزام شده بود..

همه و همه در موضع گیری های رسانه ای، دو هفته نامه ملت و امت و مصاحبه ایشان در روزنامه قانون با تیتر "واگذاری فولاد مشکوک است" و به چالش کشیدن تمام زدوبندهای پشت پرده و اخیرا در دو هفته نامه  ملت و امت با تیتر "عهدشکنی های خریداران فولاد را بی جواب نخواهم گذاشت" و تشکیل جلسات متعدد در مراکز تصمیم گیری از جمله ایمیدرو و وزارت صنعت و معدن و وزارت اقتصاد و بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات و کمیسیون اصل 90 که تا امروز ادامه دارد..

این احساس مسئولیت و تلاش و دفاع از حق و حقوق کارگران و رانندگان و تعیین تکلیف 250 نفر ، غیر اهلیت داشتن خریداران در عرض یکسال، موضع گیری شفاف دکتر مددی و روشن نمودن مسئولین شهری و کارگران و رانندگان و دفاع از حق و حقوق آنها را بیان می کند.

اینجانب معتقدم این مسئله قطعا نتیجه بخش خواهد بود، به شرط آنکه مسئولین تصمیم گیر و تاثیرگذار همگی از موضع گیری دکتر مددی حمایت کنند و با ایشان همراه باشند ، تا خدای ناکرده نان کارگری به سنگ تبدیل نشود و در خانه ای عزای بیکاری از ناحیه فولاد نباشد و یا ناامیدی در 250 نفر امتحان داده شده راه نیابد و نان رانندگان و افراد تاثیرگذار در حمل و نقل زیر سوال نرود و در یک کلام شور و نشاط مجموعه مستقیم و غیر مستقیم فولاد میانه به یاس و ناامیدی میانه تبدیل نشود که نهایتا اگر اینکار اتفاق بیفتد در روز قیامت همه مسئول خواهند بود.

1
2
1 2