- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۳/۱۱/۳۰

نمایندگان محترم مجلس، فکر می کنید بعد از پخش سخنرانی رهبر، صدا و سیما چه چیزی را نشان داد؟؟؟!!!!

نمایندگان محترم مجلس، فکر می کنید بعد از پخش سخنرانی رهبر، صدا و سیما چه چیزی را نشان داد؟؟؟!!!!

یاور احمدپور ترکمانی

مقام معظم رهبری دیروز در مراسم یاد بود  29 بهمن در جمع آذربایجانیها اشاره کردند که تا این حد به مارکها و برندها توجه نکنید. بعد از اتمام سخنرانی ایشان در شبکه تلویزیونی، صدا و سیما تبلیغ خود نویس «یورو پن» را نشان داد. اولاً چنانچه دیده می شود، بین فرمایشات رهبری با عملکرد اقتصادی مسئولان فاصله زیادی است و این خود یکی از بدبختی های ماست. ثانیاً سوال این است که چه کسانی و چرا این تبلیغات را نشان می دهند؟

مسلم است که جز مسئولین و مقامات کسی مبلٌغ برندها و مارکهای خارجی نیست. حتی اگر این خودکار یا خود نویس تولید داخل باشد، نام انتخابی و تبلیغ این نام خود یک فساد فرهنگی است. وقتی مجموع این فسادهای فرهنگی کوچک را جمع بزنیم یک فساد فرهنگی اقتصادی بزرگ خواهیم داشت. وقتی اسم یک کوچه ای که به نام شهید است را با حروف انگلیسی می نویسیم آیا فساد فرهنگی نیست؟ آیا وقتی شهرداری ها مخصوصاً در شهرهای بزرگ برای کسب درآمد اقدام به نصب بیلبوردهای و تبلیغات کالاهای خارجی می کنند (همزمان با توصیه مقام رهبری به توجه نکردن به این مارک ها)، ایا یک فساد اقتصادی و فرهنگی انجام نمی دهیم؟

لذا به نظر فاصله بسیار بزرگی بین رهنمودهای مقام معظم رهبری و رفتار مدیران اقتصادی کشور وجود دارد و امیدواریم که نمایندگان محترم مجلس در مقام نظارت و کنترل بر این قسم از مسئولان، زمینه استقرار اقتصاد مقاومتی را فراهم آورند.

1
1