- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۳/۱۱/۱۹

استیضاح شهردار میانه ابلاغ شد

 دیروز خبری مبنی بر اینکه شهردار میانه در آستانه استیضاح قرار گرفته است در قافلان نیوزمنتشر شد که تلاش خبرنگاران ما نشان از حتمی بودن استیضاح شهردار دارد.

به گزارش قافلان نیوز طرح استیضاح خرده فروش شهردار میانه ابلاغ شده و شهردار تا پنجشنبه این هفته فرصت دارد جواب سوالات طرح شده از سوی اعضای شورای شهر را آماده کند تا در جلسه علنی صبح روز پنجشنبه از عملکرد خودش دفاع کند. ظاهراً سوالات استیضاح همان سوالاتی است که چند ماه قبل اعضای شورا مطرح کردند. با اینکه در آن جلسه طولانی طراحان سوال از جواب های شهردار قانع نشدند ولی به درخواست دیگر اعضاء مهلتی برای جبران به شهردار داده شد اما به نظر می رسد طراحان استیضاح از عملکرد شهردار در مهلت داده شده راضی نیستند و امروز دوباره با طرح همان موضوعات قصد استیضاح وی را دارند. 

 اضافه می شود جلیل خرده فروش بعد از 2بار تجربه سرپرستی به مدت 6 ماه در خرداد 1382 و دی 1383 از سوی اعضای شورای شهر سوم برای بار سوم به عنوان سرپرست در تاریخ 6ماه شهریور 1390 انتخاب شد و نهایتاً در تاریخ 1390/8/12 به عنوان شهردار میانه انتخاب شد. با پایان کار شورای شهر سوم و روی کار آمدن شورای شهر چهارم ، اعضای شورا در اولین جلسه کاری خود با اکثریت آرا خرده فروش را در تاریخ 1392/6/12 به عنوان شهردار ابقا کردند. با احتساب دوران سرپرستی و شهرداری جلیل خرده فروش جمعاً به مدت 47 ماه کلید دار شهرمان بوده اند.

1
1