- ارسال کننده: تشنه لبان عاشق تاریخ: ۹۳/۱۱/۱۸

آقای شهردار، تو که بدقول نبودی !

آقای شهردار، تو که بدقول نبودی !

 

2سال پیش در چنین روزهایی بود که  آقای امامی خبر برچیده شدن دکه ای در خیابان طالقانی را به تصویر کشید. آن روزها شاید رضا امامی و سایر شهروندان(من جمله من) به اتفاق از این حرکت نه چندان دلپسند شهردار حمایت کردند ، اما بفردای وعده های کذایی او نمی اندیشیدند که سبب خسارت مالی به صاحب آن دکه و چند خانواده شد. امروز پس از گذشت چند سال آنچه امروز پیداست تفاوت عمیقی با گفته ها ، نامه نگاری ها و قول های او شهردار درسال91 داشت.

مخلص کلام اینکه شهردار در طی نامه ای به دادستان سابق شهرمان  آقای محرمی (استاد اخلاق و ادب که خداوند وجود ایشان را حفظ کناد) خواستار دستوری قضایی نسبت رفع این سد معبر می نماید  و  دادستان محترم نیز دستور را صادر می فرمایند. این سد معبر رفع و صبح آن روز شب می شود.

خیابان طالقانی- 91/10/9

 ...

...

...

 

 

 

سیدسجاد میرزایی آخرین فرزند خانوداه محترم میرزایی که از مراجعت های مکرر و بی حاصل به شخص شهردار عاجز و درمانده شده می گوید: بجز بی اعتنایی  از شهردار پاسخی نمی بینیم.

خیابان طالقانی-93/11/17

 ...

ناگفته های شنیدنی آقای میرزایی در این ارتباط :

آن روز پس از آنکه دکه از محل خود برداشته شد، شهردارمحترم نزد دادستان به ما قول داد که از زمین های شهرداری میانه برای ما محلی تخصیص نمایند که بعدا اینگونه نیز شد .

اما متاسفانه امروز پس از گذشت 2 سال و بیش از 20 بار مراجعه به شخص شهردار چنین حرف و حدیث هایی آن هم در حضور دادستان سابق را انکار و حتی با رفتاری خاصی ما را به اتاقشان راه نمی دهند.

آقای میرزایی با تشکر از دادستان سابق که پیگیر مشکل ایشان بوده اند خاطر نشان می کند: گویا گزارش ارسالی به دادستان مبنی بر سد معبر بوده و به ایشان اطلاع نداده بودند که آن دکه دارای مجوز صادر شده آب ، برق  و گاز است. پس از پیگیری های مکرر دادستان ، شهردار به حرف ایشان نیز بی توجه بوده است. امروزپس از 2 سال هنوز بیکار هستیم و از آن دکه 3 خانوداه ارتزاق می کردند.سابقه فعالیت آن دکه نزدیک به 60 سال بود که تمامی مشتری هایمان را از دست دادیم.

 

 

نامه آقای دادستان به شهردار

 ...

وی اضافه می کند: شهردار وقت اوایل انقلاب اسلامی، آقای قاسم مهداد مجوز احداث این دکه را در جلوی مدرسه صادر کرده بودند و بگفته یکی از اعضای سابق شورای اسلامی شهر در دور دوم چون آنجا دارای مجوز آب ، برق و گاز بود چنین مقرر شده بود که محلی برای آن در جای دیگر شهر باید در نظر گرفت.

بخش مهم این سوگنامه

برادر بزرگ خانواده میرزایی با اشاره به اینکه پس از تخصیص محلی برای دکه طبق اسناد موجود و قانونی، نسبت ساخت آن در میدان تره بار اقدام کردیم.در مرحله های پایانی احداث این مکان بودیم که خبر دار شدیم شب هنگام شهرداری بنا را با خاک یکسان کرده است.او ادامه می دهد : نزدیک به 40 میلیون تومان آن زمان هزینه ساخت آنجا شد ، اگر می دانستیم قرار بر تخریب آن است امروز اجاره نشین نمی شدم.امروز نیز هیچ نهادی و شخصی پاسخگوی مشکل ما نیست !!

میدان تره بار-93/11/17

 ...

...

 

 

 

خانواده میرزایی که تاکنون درب اتاق بیشتر مسئولان شهر را کوبیده و بی جواب و ناامید در همان نقطه اول هستند ، در پایان از مسئولان دلسوز و انقلابی شهر خواستار استیفای حقوق مسلم و قانونی خود شده و طالب خسارت وارد شده می باشند.

اسناد و نامه نگاری های موجود در آن زمان نزد خانواده میرزایی بقوت خود باقی است  که در پای آنها

امضای برخی افرادی همچون دادستان سابق میانه ، شهردار فعلی ، نماینده فعلی ، رئیس اتاق اصناف و .... 

دیده می شود.

 

 

1
1