- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۳/۱۱/۱۸

همایش بزرگ پیاده روی بانوان باحجاب به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای زینبیه و ثارالله میانه

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای زینبیه و ثارالله میانه، به همت شهرداری و اداره ورزش و جوانان میانه با همکاری کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان، همایش پیاده روی و آیین پایانی جشنواره ویژه بانوان با شعار حجاب و عفاف در میانه برگزار شد.

           تصویر روابط عمومی شهرداری میانه

در این همایش یکهزار و ۲۰۰ نفر از بانوان باحجاب و بسیجی شهرستان میانه مسیر میدان نماز تا اداره ورزش و جوانان این شهرستان را پیاده روی کردند.

امام جمعه میانه با حضور در این مراسم ارزشی ورزشی، ضمن اشاره به نقش موثر بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و پشتیبانی بی نظیر آنها از جبهه های حق علیه باطل گفت: بانوان غیرتمند ایرانی در تمام عرصه ها پشتیبانی خود از نظام را به اثبات رساندند.

رئیس شورای اسلامی شهر و کمیته بانوان ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر، نیز با سخنرانی در خصوص نقش زنان از دیروز تا امروز در کلیه مقاطع حساس کشور، گفت: نقش مهم زنان در عرصه اجتماع بر هیچکس پوشیده نیست و کسی نمی تواند این نقش مهم را ندیده بگیرد، زیرا که به یاری خداوند متعال امروز زنان جایگاه واقعی خود را در جامعه یافته و می یابند.

در این همایش بانوان ضمن رعایت حجاب و پوشش اسلامی با در دست داشتن پلاکاردهای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و حجاب و عفاف در جامعه با امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهیدان گرانقدر انقلاب و نظام برای ادامه راه آنها و ضرورت حفظ حجاب و عفاف در جامعه تجدید بیعت کردند.

همایش پیاده روی بانوان با محوریت حجاب و عفاف برگزار و در پایان به قید قرعه به ۳۶ نفر از بانوان شرکت کننده در این همایش از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان جوایزی اهداء شد.

1
1