- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۳/۱۱/۱۸

آقای امین کریمپور عزیز ... (در جواب اتهامات غیرصادقانه به مهندس حسینی)

آقای امین پورعزیز ... (در جواب اتهامات غیرصادقانه به مهندس حسینی)

یاوراحمدپور ترکمانی

یک: از سرمایه گذاری و الزامات و شاخص های آن چه می دانید که مدعی هستید با حضور یا عدم حضور یک نماینده در جلسه سرمایه گذاران در حسینه میانه ایها، سرمایه گذاران اقناع نمی شوند که در میانه سرمایه گذاری کنند؟؟؟؟ از تاریخ اقتصادی که باید سرمایه گذاری و مباحث مربوطه را با نگرش بر آن به بحث گذاشت چه می دانید؟ از رابطه حوزه اقتصاد و سیاست، که سرمایه گذاری و موانع آن، باید در راستای آن تحلی شود چه می دانید؟ وقتی که لازم است ریشه یابی تاریخی از موانع انباشت صورت دهیم، لازم است پرسیده شود که، از حقوق مالکیت و از تاریخ ایران چه می دانید؟ آیا کشورهایی که نرخ های مداوم رشد و توسعه اقتصادی را دارند، به خاطر این است که نماینده در جلسات مشابه در این کشورها حضور یافته؟؟!! از موانع اداری سرمایه گذاری و ریشه های آن چه می دانید؟؟ از نظم اجتماعی و رابطه آن با نحوه سرمایه گذاری چه می دانید؟؟ و ... .

بنده فکر می کنم که جنابعالی جایی که باید باشید، نیستید و نبوده اید که در این مراسمات شرکت کرده و چنین نظر غیرکارشناسانه ای را ابراز می دارید. آیا بهتر نبود در صندلی شما کس دیگری که بتواند نظری کارشناسانه بدهد می نشست؟ آیا بهتر نبود برگزارکنندگان این مراسم، کارشناسانی را دعوت می کردند و نتیجه این جلسات به بحث کارشناسی گذاشته می شد و مسیری برای آینده این شهرستان گشوده می شد؟... .

دو: دراین مورد که جنابعالی نوشته اید که: «مهندس حسینی حضور کم خود را از بابت نکته سنج بودنش می داند»، نمی دانم خودش این نظر را دارد یا شما منتسبش می کنید؛ ولی باید بگویم که، نکته سنجی مهندس را در برنامه مناظره بودجه 94 شبکه سهند می توانید ملاحظه نمائید که وقتی نمایندگان استان (دانسته و محافظه کارانه یا نادانسته) مثل یک دانشجوی ترم اولی، بودجه را تعریف می کردند!!! و اینکه بودجه به چه بخش هایی قسمت می شود!! و امثالهم؛ مهندس حسینی از مسائل ساختاری و نهادی نظام بودجه ریزی کشور و البته با صداقت تمام سخن گفت. ممکن است شما مفهوم سخنرانی مهندس حسینی را درک نکرده باشید و از این بابت است که ایشان را به گفته خود محکوم می کنید.

یا اینکه، بعد از توفیق خدمت به مردم و پیروزی در انتخابات، ایشان در سخنرانی یی که در مسجد جامع داشتند با صراحت و صداقت عنوان کردند که ساعات نماینده به نحوی تخصیص می یابد که اگر نماینده بخواهد در مورد موضوعی کاملاً دقیق شود، نمی تواند چون زمان کافی در اختیار ندارد. پس خواستند که علیرغم تلاش خود در دقت به مسائل مطروحه در مجلس، محتوای هر گونه مقاله و کتاب و نوشته ای را که شهروندان فکر می کنند برای پیشبرد منطقه و مملکت لازم می نماید، به صورت خلاصه در اختیار ایشان بگذارند.

اینکه چنین برخوردی از سوی مهندس حسینی و احترام به علم و اندیشه صورت می گیرد، آیا چنین رفتاری از سوی ایشان را، جنابعالی و همرزمانتان «نکته سنجی» و دقت  یا هر عنوان دیگر نمی گذارید. آیا استفاده از ظرفیت فکری دیگران نکته سنج بودن و ظریف شدن در مسائل نیست؟ این مسئله در زمانی اتفاق می افتد که متاسفانه خیلی از مسئولان ریز شهرستان خودشان را بی نیاز از هر گونه مشورت گیری می دانند و چه مسائلی که از این کوته نگری بر سرمان نمی آورند (در صورتی که کارمندان دانایی در ادارات کار می کنند ولی فرصت عرضه اندیشه و نظر از سوی روسا به آنها داده نمی شود).

آیا صرفاً حضور و سخنرانی ایشان در جلساتی که لازم نمی نماید(چون ایشان شخصیتشان با تظاهر و تبلیغ های نمادین سازگار نیست) گره از کار مردم باز می کند؟ آیا بهتر نیست که زمان را برای امور دیگر و پیگیری مسائل از مسیر دیگر نمایند؟

...

سه: در مورد شهدای زینبیه هم که نوشته اید، خوانندگان نیک متوجه هستند که جنابعالی و همرزمانتان برای اینکه خانواده های عزیز شهیدان را در مقابل مهندس قرار دهید صورت گرفته است. مهندس می گفت که تنها در عمرم از یک نوع (تعداد متعدد ولی از یک جنس) مسائل واقعاً خوشحال شده است؛ آن هم وقایعی از جنس آزادی خرمشهر. حال شما چه کسی را به چه چیزی محکوم می کنید؟؟؟؟!!!! و چرا؟؟!!! همه می دانند.

1
1