- ارسال کننده: دبیرخانه و ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار تاریخ: ۹۳/۱۱/۱۷

پیام تشکر معاون سابق عمرانی فرمانداری ویژه میانه از مسئولین و مردم


بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

هر چند مصیبت از دست دادن فرزند، باری گران و جانفرساست لیکن دل سپردن به فضل و رحمت الهی و چنگ زدن به ریسمان متین مدد و سکینه حضرت دوست، تحمل را میسر میسازد.

اندر آنجا که قضا حمله کند *** چاره تسلیم و ادب ، تمکین است

همدردی و همراهی بندگان صالح خداوند نیز غم و آلام ماتم را فرو میکاهد و دریای متلاطم دلهای محزون را آرامش میبخشد. اینک که دست طبیعت، بهار زندگی ما را به برگ ریزان خزان بدل کرد و گل سر سبد زندگی ما را به دیار باقی برد و روح بلند فرزندی مهربان و با ادب ، خیر و عاشق پاکباخته اهل بیت (ع) مرحوم مغفور شادروان حاج محمد مهدی عبداللهی را با خود به پرواز در آورد و به ملکوت اعلی فرستاد و همه را در ماتم و سوگ ابدی نشاند، به حکم ادب و حق شناسی، با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک شما سروران، دوستان، همکاران ، بخصوص روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه محترم شهرستان میانه ، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، روابط عمومی محترم شهرداری میانه تمامی رؤسای ادارات و مسئولان ارجمندی و اعضای محترم صدای میانه و... که با تماس تلفنی ، ارسال پیامهای محبت آمیز، اهدای گل ، تابلو تسلیت و بنر و همچنین حضور در مراسم تشییع، تدفین، مجالس ترحیم و یادبود مرحوم فرزندم شرکت نموده و با ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرمان شدید صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نماییم.

از اینکه امکان تشکر و سپاسگزاری حضوری از یکایک عزیزان ارجمند وجود نداشت ، پوزش خواسته و از آستان ربوبی دوام عزت و سعادت همه عزیزان را آرزومندیم. امیدواریم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانیم لطف و زحمات یکایک عزیزان را جبران نماییم.

با احترام و سپاس فراوان – جمشید عبداللهی

1
1