- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۱۱/۱۵

مددی: برقراری امنیت پایدار در بخش کاغذکنان باید در اولویت نیروی انتظامی باشد

دکتر مددی در مراسم افتتاح  گاز روستای یانبلاغ اظهار داشت: بخش کاغذکنان با وجود پیشینه ی عمیق فرهنگی، متأسفانه در گذشته مورد بی مهری مسئولین استانی و شهرستانی قرار گرفته بود و به علت اعمال تبعیض و بی عدالتی در اجرای طرح های عمرانی، این بخش جزو مناطق محروم بشمار می رود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیام میانه،نماینده مردم شهرستان میانه افزود:جمعیت بالای 30 هزاری نفری کاغذکنان در حال حاضر به شش هزار نفر تقلیل یافته که دلیل آن مهاجرت به شهرهاست و افراد باقیمانده هم اکثراً افراد سالخورده و مسن هستند. وی خاطرنشان کرد:به برکت انقلاب اسلامی اکثر روستاهای کشور از نعمت برق بهره مند هستند و اما زمانی که بنده به عنوان خادم مردم شهرستان میانه انتخاب شدم فقط در همین بخش کاغذکنان بیش از بیست روستا فاقد برق بودند که طی دوسال گذشته به این روستاها برق رسانی شد و به روستاهای زرینج و داش بلاغ هم تا قبل از عید برق رسانی می شود.عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مطالبه ی اصلی مردم روستاهای کاغذکنان برقراری امنیت است و سرقت های زنجیره ای أخیر در روستاهای این بخش مردم را نگران کرده و اگر اقدام عاجل صورت نگیرد مردم این روستاها برای مهاجرت به شهرها ترغیب می شوند.مددی تأکید کرد:بعد از ظهر روز 22 بهمن از فرماندار و اعضای شورای تأمین می خواهم با حضور در مسجد روستای قره بلاغ ناامنی های أخیر را بررسی نموده و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.
 دکتر مددی  اعلام کرد سال گذشته اعتباری معادل هشت میلیارد تومان برای آسفالت و بهسازی راه های روستایی بخش کاغذکنان هزینه شد. وی همچنین از تأمین اعتبار برای اجرای پروژه راه روستای کول تپه به خیرآباد و أخذ موافقت  اصولی برای احداث  کارخانه کود عالی در بخش کاغذکنان خبر داد.

1
1