- ارسال کننده: علی مددی نیا (نمایندگی بیمه نوین) تاریخ: ۹۳/۱۱/۰۴

افتتاح نخستین استادیوم 5 هزار نفری کشور در شهرستان میانه

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز؛اسبقیان افزود: استادیوم 5 هزار نفری شهید سرانجام میانه اولین استادیوم 5 هزار نفری کشور می‌باشد که از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در دهه فجر افتتاح میشود و 35 هزار متر فضای ورزشی را داراست.

اسبقیان افزود: برای این استادیوم 122 میلیارد و 951 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است .

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در ادامه بیان داشت : همچنین در شهرستان مراغه ، دومین سالن ورزشی طبقاتی رزمی آذربایجانشرقی در 2400 متر مربع و 4 طبقه ویژه رشته های رزمی با هزینه ای بالغ بر 23 میلیارد و 100 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: دومین پروژه عمرانی ورزشی در مراغه،سالن ورزشی چند منظوره کرمجوان است که 2 هزار متر مربع فضای ورزشی دارد و با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد ریال احداث شده است.

اسبقیان در خصوص چهارمین پروژه عمرانی ورزشی در استان گفت: سالن ورزشی چند منظوره چلغایی بناب در 2 هزار متر مربع با هزینه 10 میلیارد ریال احداث و در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

اسبقیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش های گسترده استکبار جهانی و دشمنان داخلی برای سوء استفاده از دهه فجر جهت رسیدن به مقاصد شوم خود، گفت: دشمنان دسیسه های مختلفی را برای این ایام طراحی کرده اند که ایجاد شبهه در دستاوردهای انقلاب از آن جمله هستند.

وی اضافه کرد: در این رابطه دشمنان اسلام و انقلاب در حوزه دانشگاه ها و برای تاثیرگذاری بر جوانان اقدامات و برنامه هایی برای مقایسه وضعیت اقتصادی کشور در زمان رژیم طاغوت و انقلاب اسلامی دارند که باید مسوولان فرهنگی و دستگاه های اجرایی در این زمینه هوشیار و دقت عمل داشته باشند.

اسبقیان معرفی بهتر و ارایه دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حوزه های ورزشی، جوانان، فرهنگی و اجتماعی را از وظایف مسئولان اجرایی استان در دهه فجر اعلام کرد و گفت: باید از این فرصت برای معرفی انقلاب اسلامی به نسل های جدید بهترین بهره برداری شود.

1
1