- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۱۰/۲۴

توانمندسازی اقتصادی از برکات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای میانه است

 توانمندسازی اقتصادی از برکات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای میانه است

محمد شیرزاد؛ مدیرعامل سازمان اموال و مستغلات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: هدف از این سفر هبه و عطیه مقام معظم رهبری در خصوص سه دانگ سند مالکیت املاک متعلق به ولی فقیه در شهرستان میانه،به مردم عزیز این منطقه است.وی افزود:طبق نظر حضرت آقا،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام که تولیت و مسئولیت اموال در اختیار ولی فقیه را در اختیار دارد باید اموال را بدست صاحبان اصلی که مردم است برسانند.
مدیرعامل سازمان اموال ستاد اجرایی فرمان امام همچنین از تلاش های آقای دکتر مددی؛ نماینده محترم مردم میانه در مجلس شورای اسلامی و آقای حیدری آزاد؛ فرماندار شهرستان  که پیگیر مسئله بودند تشکر کرد.

شیرزاد روز سه شنبه در مراسم اهدای اسناد مالکیت به جمعی از مردم میانه افزود: ساخت یک باب مسجد و چهار باب مدرسه در این شهرستان برای سال آینده با 60 میلیارد ریال اعتبار جزو برنامه های این ستاد است.

وی با اشاره به هبه و عطیّه رهبری در خصوص اهدای سه دانگ سند املاک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مردم میانه، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب صاحبان اصلی این اموال مردم بوده و معظم له در اهدای این اموال به مردم عنایت و لطف ویژه ای داشتند.

شیرزاد با بیان اینکه سه دانگ سند سه هزار واحد مسکونی در شهرستان میانه متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: با تشکیل شش هزار پرونده این اسناد به صورت رایگان تا حداکثر شش ماه آینده تقدیم مردم خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای چهار طرح بزرگ اقتصادی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان آذربایجان شرقی، گفت: این طرح ها با 238 میلیارد ریال اعتبار در شهرهای تبریز، بستان آباد، مراغه و صوفیان اجرا می شود.

وی از احداث 23 مدرسه با 126 کلاس در شهرهای اسکو، اهر، بستان آباد، هریس، ورزقان، تبریز، عجب شیر و مراغه با 47 میلیارد ریال اعتبار و احداث 26 مسجد در شهرهای اهر، ورزقان، هریس و چاراویماق با 32 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

امام جمعه میانه نیز در این مراسم صدور 6 هزار سند مالکیت را حادثه ای مهم و تاریخی برای مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: در جریان تلاش و پیگیری های مجدانه برای حل این مشکل از سال 88 هستیم.

حجت الاسلام محمدرضا حامدی افزود: ولایت مهمترین اصل اسلام بوده و جهان اسلام همواره منتفع و بهره مند از رهبری های داهیانه ولی فقیه هستند.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان میانه از عنایات رهبر معظم انقلاب بی بهره نبوده اند، اهدای سند مالکیت به مردم را که تمام یا سه دانگ آنها بنام ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بوده به عنوان هبه و عطیه رهبری خواند و گفت: ملت ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان میانه نیز در تمام صحنه ها به شکل باشکوه حضور داشته و ثابت کرده اند که در مسیر ولایت حرکت کرده و گوش به فرمان معظم له هستند.

1
1