- ارسال کننده: میلاد 9 تاریخ: ۹۳/۱۰/۱۸

سرقت طلاهای مادر توسط دختر برای ازدواج با پسر مورد علاقهاش

h[gd

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، محمد خشتگر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت طلاجات به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در یکی از روستاهای تابعه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و نحوه سرقت، از آشنا بودن سارق به محل و ورود آسان وی به داخل منزل اطمینان حاصل پیدا کرده و با بررسی بیشتر وضعیت افراد آن ساختمان، دایره شک و تردید آنها به سمت فرزند صاحب خانه تنگ‌تر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه ادامه داد: فرزند مالباخته به پلیس تجسس احضار و در بازجویی‌های پلیس لب به اعتراف گشود و بیان کرد: از چندی قبل با پسر جوانی آشنا شدم و از نظر عاطفی به او وابسته شده بودم قرار شده بود ازدواج کنیم چون خانواده‌ام قبول نمی‌کرد در حالی که دچار ناراحتی و افسردگی شدیدی شده بودم تن به قبول پیشنهاد پسر مورد علاقه‌ام داده و طلاجات و پول را از خانه برداشته و به او بدهم تا زمینه را برای فرارمان فراهم سازد تا به همراه او فرار کنم اما او که فقط قصد سوءاستفاده داشت پس از رسیدن به خواسته‌های پلید خود به راحتی رهایم کرد و با خونسردی گفت: هرچه فکر می‌کنم می‌بینم فرار از خانه به صلاح من و تو نیست و باید برای همیشه همدیگر را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه تحقیقات و شناسایی متهم همچنان ادامه دارد، گفت: دوران بلوغ و نوجوانی، دوران بسیار حساسی در زندگی هر فردی است،
در این سن احساسات و هیجانات به اوج خود می رسد و کم کم تمایل برای برقراری ارتباط با جنس مخالف ایجاد می شود. اگر نوجوانان و جوانان نسبت به این احساسات زودگذر و آنی اطلاعات کافی نداشته باشند و آگاهی لازم برای آنها ایجاد نگردد دچار مشکلات و آسیب‌های زیادی می‌شوند و نقش خانواده در این آگاه‌سازی و ارتباط صحیح با نوجوانان بسیار حائز اهمیت است. زمانی که خانواده توجه کافی به ارتباطات نوجوانان ندارد و از طرفی دیگر هیچ ارتباط قوی بین والدین و فرزندان وجود ندارد احتمال آسیب‌پذیری و درگیرشدن نوجوانان با آسیب‌ها بیشتر می‌شود.

1
2
1 2