- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۳/۱۰/۱۶

کارگران شهرداری میانه 15 روز است حقوق نگرفته اند

با گذشت 15 روز از ماه، کارگران شهرداری میانه هنوز حقوق آذر ماه خود را دریافت نکرده اند.

کسری 2میلیارد و 200 میلیون تومانی بودجه در شهرداری میانه باعث توقف اکثر پروژه های عمرانی شده و شهرداری توان پرداخت حقوق کارگران خود را ندارد.

به گزارش خبرنگار قافلان، عدم مدیریت صحیح و وجود بی انضباطی مالی در شهرداری میانه باعث شده که شهردار طی نامه ای از شورای شهر درخواست مجوز برداشت مبلغ 2 میلیارد و دویست میلیون تومان کرده است که شورای شهر هم در جلسه هفته قبل این درخواست را رد کرده و خواستار توضیح در این خصوص شده است.

این گزارش حاکی از آن است که فرماندار میانه ضمن ارسال نامه ای خواستار بررسی مجدد موضوع در صحن شورا شده است. شیخ الاسلامی رئیس شورای شهر با بیان این مطلب، وجود بی انظباطی مالی در مجموعه مدیریت شهرداری را عامل این کسری عنوان کرده و گفته هزینه های شهردار بر خلاف بودجه بندی سال 93 صورت گرفته است.

حیدر رجبی نایب رئیس شورای شهر نیز با اشاره به ضعف مدیریت در شهرداری، گفت: آقای شهردار با بهانه های واهی سعی در توجیه کم کاری ها و عدم مدیریت خود هستند در حالی که بودجه 93 کاملاً شفاف است و بهانه های ارائه شده از طرف خرده فروش موضوعیت ندارد.

لازم به توضیح است که در جلسه روز دوشنبه این هفته شورای شهر، اعضاء با برخی بندهای درخواستی شهردار برای پرداخت حقوق کارگران موافقت کردند.

1
1