- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۱۰/۱۴

رسیدگی به مشکلات مربوط به کیفیت ارتباطات مخابرات و تلفن های ثابت و سیّار در روستاها توسط دکتر مددی

از جمله دلایل افزایش آمار شهرنشینی و  بالا رفتن میزان مهاجرت روستائیان به شهرها نبود امکانات کافی در روستاها می باشد که روستائیان را ترغیب به مهاجرت از روستاها کرده بطوری که برخی از روستاها اکنون خالی از سکنه شده که کمترین پیامد آن کاهش قابل توجه تولیدات کشاورزی می باشد.
 امروزه بجز لزوم ایجاد  امکاناتی نظیر بهسازی راه های روستایی،برق رسانی،آب رسانی،گاز رسانی،ساخت مراکز بهداشتی و درمانی و مدارس تحصیلی و... امکانات دیگری نیز در روستاها نیاز است که از جمله آنها ابزارهای ارتباطی نظیر اینترنت،تلفن ثابت و سیّار می باشد تا بواسطه ایجاد این امکانات، زندگی در روستاها رونق بیشتری پیدا کرده و مهاجرت از روستاها متوقف شده و حتی مهاجرت معکوس نیز اتفاق بیافتد.
در همین راستا طی بازدیدهای مداومی که توسط دکتر مددی؛ نماینده محترم مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی از روستاهای تابعه حوزه انتخابیه صورت می گیرد معمولاً ساکنین برخی از روستاها از نبود امکانات ارتباطی اعم از تلفن ثابت و سیّار گلایه مندند و ساکنین تعداد دیگری از روستاها هم که از این امکانات بهره مند می باشند با مشکلات متعددی از جمله خرابی های مکرر خطوط ثابت و آنتن دهی ضعیف تلفن سیّار مواجه هستند به همین منظور پیگیری هایی از طرف دکتر مددی انجام گرفت و طی جلسات و مکاتباتی که ایشان با وزیر و مسئولان عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داشتند دستور لازم جهت رسیدگی و برطرف کردن مشکل أخذ گردید و طی آن قرار شد مشکل خرابی تلفن روستاهای مونق،برنلیق حسین خان،قره حاجیلو سفلی و علیا،سوین،سانیان علیا،قواق سفلی و...بررسی و حل گردد.
همچنین دستور لازم توسط مقام عالی وزارت برای توسعه شبکه مخابراتی در آچاچی،آونلیق،شیخدرآباد،ترک،سبز و ارباط،ترکمنچای،قوشابلاغ و... صادر و جهت عملیاتی شدن ابلاغ گردید.

1
1