- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۳/۱۰/۱۲

نشست صمیمی نماینده میانه و مسئولین ادارات با مردم دهستان گرمه جنوبی

صبح روز جمعه مورخه 93/10/12 مهندس حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی صمیمی مسئولین با اعضای شورای اسلامی و دهیاران دهستان گرمه جنوبی بخش مرکزی که به همت بخشداری محترم بخش مرکزی تشکیل شده بود شرکت کرد و از نزدیک درجریان مشکلات این منطقه قرار گرفت.

در این نشست صمیمی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای ممان ، چتاب علیا، خلیفه باغی، امیرآباد گرم، چرکینلو، برنلیق مدد خان و گوندوغدی به نمایندگی از اهالی به بیان مشکلات روستای خود پرداختند وخواستار پیگیری و حل این معضلات شدند.

تامین آب شرب و آب زراعی، اصلاح و بهسازی راه های روستایی ، برخورداری از گاز شهری، نوسازی برخی از مدارس ، حل مشکل زمین با اداره منابع طبیعی و ... از مهمترین مسائلی بود که توسط نمایندگان دهستان گرمه در این جلسه مطرح شد.

مسئولین محترم ادارات امورآب،آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب روستایی ، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی پس از استماع نظرات ، پاسخگوی مشکلات مطروحه شدند و ضمن درخواست از مهندس حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی جهت تامین اعتبار طرح های مطرح شده خواستار همکاری بیشتر اهالی و اعضای شورای اسلامی شدند.

نماینده مردم میانه ، ضمن تشکر از بانیان جلسه و بخشدار محترم بخش مرکزی، در سخنانی احیای طرح شهید رجایی و ایجاد کارخانجات صنایع روستایی را گامی موثر در جهت جلوگیری از مهاجرت ساکنین روستاها به کلان شهرها عنوان کرد و خاطر نشان کرد: توسعه پایدار کشور در سایه توسعه کشاورزی و رونق روستاهاست.

مهندس حسینی ریسک پذیری را از ویژگی های پسندیده یک مدیرموفق دانست و افزود: مدیران ادارات از حداکثر ظرفیت قوانین برای حل مشکلات مردم استفاده کنند ومردم را در پیچ و خم تبصره ها گرفتار نسازند و رضایت مردم را هدف اصلی اقدامات خود قرار دهند.

اقامه نماز پایان بخش این نشست صمیمی بود.

 

1
1