- ارسال کننده: میلاد 9 تاریخ: ۹۳/۱۰/۱۰

برنامه امتحانات نیمسال دوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اعلام شد

 

h[gd

 

دکتر جلیل اجلی ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان گفت: امتحانات نیمسال دوم ۹۳-۹۴ واحد میانه از تاریخ ۲۰/۱۰/۹۳ لغایت ۲/۱۱/۹۳ در ۱۲ روز کاری، در ۴ نوبت صبح و بعدازظهر و در محل های ساختمان مرکزی  بعنوان حوزه اصلی و دانشکده فنی مهندسی و تحصیلات تکمیلی برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه هر روز در ابتدای جلسه امتحانی جهت افزایش بار معنوی آزمون، با تلاوتی چند از کلام ا… مجید آغاز خواهد شد افزود: امتحانات این نیمسال بصورت شخصی سازی شده بوده و کل مشخصات و تصویر دانشجویان بر روی پاسخنامه درج خواهد شد.

 

اجلی تاکید کرد: در راستای ارتقاء کیفیت امتحانات، نحوه قرار گرفتن دانشجویان در جلسه امتحانی بصورت ماتریسی بوده و ماده درسی هر فرد با چهار نفر مجاور وی متفاوت می باشد.

 

عضو هیات علمی واحد میانه به بازه ی زمانی ارائه نمرات توسط استادان و چگونگی ارائه تجدید نظر دانشجویان اشاره کرد و گفت: در نیمسال جاری بازه ی زمانی ارائه نمرات توسط استادان این واحد دانشگاهی، سه تا هفت روز بوده و دانشجویان نیز توجه نمایند که هرگونه تجدید نظر و اعتراض بصورت اینترنتی ثبت می گردد.

 

 

 

معاون آموزشی دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: آوردن هر گونه جزوه، کتاب، کیف و تلفن همراه به جلسه امتحانی ممنوع بوده و دارا بودن کارت ورود به جلسه برای دانشجویان الزامی می باشد.

 

1
1