- ارسال کننده: ناصر سرچمی تاریخ: ۹۳/۱۰/۰۵

قضاوت با شماست/؟

 

"هفت ساله از این مسیر میام و میرم، چرا هیچ کس رسیدگی نمی کند، واقعا مسئولان بی عرضه ای دارید. واقعا چقدر پول میخاد آسفالت بریزن"

خطاب یکی از مسافران همراه بنده جلوی جایگاه سی ان جی به اینجانب بود که اعتراف می کنم واقعا از این سخن او شدبدا حالم گرفته شد و یادمطلب چین خوردگی های وسط جاده افتادم که ۱۵ماه پیش در وبلاگ مشکلات میانه در این مورد به طنز نوشته بودم و ..

 هیچ جوابی جز تأیید حرف های او نداشتم، به میانه ای بودن خودم افسوس خوردم که چرا شخصی از شمال بیاد و وضع شهر را چنین ببیند و قضاوت کند که مسئولان ما بی عرضه اند. البته این مطلب غیر مستقیم ما مردم را هم به بی عرضه بودن متهم می کند. بنده هیچ جوابی برای او نداشتم  و خودم هم مجبور به تأیید سخنان او شدم.

البته حق با او بود چون آسفالت جلوی جایگاه گاز چنان برهم ریخته بود که اگر مسافری پستی و بلندی جاده را نبیند بدون اغراق زیر خودرو به آسفالت می خورد، درست همان جایی که پمپ اکثرا خراب گاز واقع شده و کمی جلوتر صف چندصد متری خودروها برای سوختگیری گاز و جالب تر از آن وضعیت میدان ورودی شهر و وضعیت آسفالت آن، واقعا کم کاری های گذشتگان و بی توجهی مسئولان امروز میانه در این نقطه از شهر مشهود است و مسئولان هیچ جوابی برای این همه مشکل در فاصله چند صد متری نمی توانند بدهندجز این که ....

این حرف او من را دوباره به نوشتن واداشت،این نوشته و نوشته های بعد از این به نقد عملکرد مدیران و کلیه مسئولان شهری خواهد پرداخت و بدون هیچ محافظه کاری نام اشخاص یا ارگان هایی که در امور مردم میانه کوتاهی کرده باشند معرفی خواهند شد امیدواریم جوابی برای عملکرد خود داشته باشند. امیدوارم این مسائل و مشکلات ناشی از کم کاری و سوء استفاده از پست ها نباشد و دلیل آن عدم آگاهی به مسائل! باشد و یا اصلا مسئله ای نباشد و همه دوباره بدون هیچ مسئله ای و مشکلی و نقد و موشکافی مشکلات روزهای خود را سپری کنیم و بگوییم هر چه شد، شد. و بی تفاوت باشیم.

ما را در این راه یاری کنید.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم مرداد 1388ساعت 11  توسط امیر صادقی  |
 
الان پاییز 93 است
1
1