- ارسال کننده: اسرا قرآن تاریخ: ۹۳/۱۰/۰۴

ثبت نام اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جلسات قرآن کریم میانه(طرح نور)

به نام خدا

با همکاری و مساعدت جمعی از دوستان قرآنی و مدیران جلسات قرآنی میانه، اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جلسات قرآن کریم میانه «طرح نور» را برگزار خواهیم کرد.

بدلیل اینکه بیشتر جلسات قرآنی میانه جلسات قرائت قرآن کریم است، تصمیم گرفتیم اولین دوره مسابقات را در فقط در رشته قرائت برگزار کنیم.

بحمدالله توانسته ایم اسپانسر مالی نیز پیدا کنیم و انشاءالله بعد از اتمام مسابقات جوایز و هزینه های مسابقات را اسپانسر مسابقات قرآن کریم پرداخت خواهد کرد.

مکان مسابقات با پیگیری های آقای محرم زاده مسئول محترم امور قرآنی امامزاده اسماعیل در بقعه متبرکه امامزاده اسماعیل(مسجد جامع) برگزار خواهد شد.

تاریخ و زمان دقیق مسابقات هم انشاءالله پنجشنبه شب 18 دی ماه مصادف با شب میلاد رسول اکرم(ص)، بعد از نماز مغرب و اشاء خواهد بود.

انشاءالله در تلاش هستیم تا به تمام جلسات قرآنی میانه اطلاع دهیم تا در این مسابقات شرکت کنند و نمایندگانشان را به ما اعلام کنند.(مثل جلسه آقایان محرم زاده ، حیدری در ترکمنچای ، میلاد قره داغی ، حاج آقای ولیی ، جلسات مسجد اندیشه ، دارالقرآن سپاه ، دارالقرآن آموزش و پرورش ، آقای حسین محمدی ، مسجد شهدا(حاج آقا قره داغی و آقای قاسمی) ، قاریان ارتش به نمایندگی از ارتش میانه و ...)

*دوستان اگر جلسه قرائت قرآن در میانه به خاطر دارند و زمان و مکانش را میدانند به ما از طریق نظرات یا پیام خصوصی اعلام کنند.

*مسابقات در دو رده سنی زیر شانزده سال و بالای شانزده سال برگزار می شود.

*به سه نفر برتر در هر رده سنی جوایزی اهدا خواهد شد.

 

برای ثبت نام کافی است، نام و نام خانوادگی به همراه شماره موبایل خود را به شماره 09338419439 بفرستید یا از طریق پیام خصوصی در سایت میانالی به ما اعلام نمایید.

1
1