- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۰۹/۳۰

اعزام سیصد و پنجاه نفر از مددجویان کمیته امداد میانه به سفر زیارتی مشهد مقدس

اعزام سیصد و پنجاه نفر از مددجویان کمیته امداد میانه به سفر زیارتی مشهد مقدس

به همت کمیته امداد شهرستان میانه و با همکاری آقای دکتر مددی؛ نماینده مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی 350 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در قالب کاروان زیارتی با عنوان"حسرت دیدار" به مشهد مقدس اعزام شدند.
قبل از اعزام کاروان ، مراسم بدرقه ای هم در مسجد راه آهن میانه برگزار شد و سپس زائران با قطار راهی مشهد مقدس شدند.
 دکتر مددی در مراسم بدرقه زائران آقا علی بن موسی الرّضا(ع) اظهار داشت:کمیته امداد حضرت امام(ه) را می توان یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد که باعث شده است کرامت و آبروی اقشار ضعیف جامعه حفظ شود و به فرموده مقام معظم رهبری:
"یکی از اهداف اصلی انقلاب رسیدگی به وضع محرومان و مستضعفان و رفع محرومیت از آنهاست" لذا همه مسئولان باید در مورد خدمت به اقشار ضعیف و محروم جامعه احساس تکلیف بکنند.
 نماینده مردم شهرستان میانه خاطر نشان کرد:خود بنده نیز متعلق به قشر ضعیف جامعه بوده ام و برای ادامه تحصیل حتی کارگری هم کرده ام و همیشه هم به این مسئله افتخار می کنم.وی گفت: اکنون که مردم بنده را به عنوان خادم خود برگزیده اند در جهت محرومیت زدایی  تلاش می کنم و خدمت به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه از اولویت های اصلی ام می باشند.
حجت الاسلام والمسلمین حامدی؛ امام جمعه محبوب و دانشمند میانه نیز در مراسم بدرقه ی کاروان زیارتی مددجویان کمیته امداد حضور داشتند که در مورد اعمال و آداب زیارت حضرت علی بن موسی رضا(ع) سخنرانی کردند.
همچنین جعفری رئیس کمیته امداد شهرستان میانه از دکتر مددی؛نماینده تلاشگر شهرستان میانه به جهت تأمین بلیط رفت و برگشت قطار، برای اعزام 350 نفر مددجوی کمیته امداد میانه به مشهد مقدس قدردانی کرد.

 

1
2
1 2