- ارسال کننده: ناصر سرچمی تاریخ: ۹۳/۰۹/۲۸

برخی مدیران استانی، میانه را لایق حضور نمیدانند

امام جمعه میانه از برخی مدیران استانی که شهرستان میانه را لایق حضور ندانسته‌اند، انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: برخی مدیران استانی، میانه را لایق حضور نمی‌دانند
 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از فرمانداری شهرستان میانه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با بیان اینکه عمده مشکل شهرستان میانه بحث اشتغال است، اظهار کرد: گرچه بیکاری یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور است اما بیکاری در شهرستان میانه از آمار بالایی برخوردار است.

وی افزود: این انصاف نیست که در این شهرستان به برکت وجود سدهای بزرگ از جمله آیدوغموش که گاه آب آن سرریز می‌شود و یک‌پنجم امکانات انتقال آب آن فراهم آمده است، بیکاری در شهرستان بیداد کند.

حامدی از استاندار آذربایجان‌شرقی و نمایندگان شهرستان میانه درخواست کرد تا با برنامه‌ریزی و چاره‌اندیشی صحیح زمینه‌های بهره‌برداری از 13 هزار هکتار پایاب سد آیدوغموش را فراهم آورند، زیرا هر هکتار از این زمین‌ها برای یک نفر اشتغالزایی خواهد کرد.

امام جمعه میانه توجه نکردن به این امر را سبب تبعات اجتماعی برای شهرستان و متهم شدن مسئولان از سوی مردم به بی‌توجهی عنوان کرد.

حامدی از صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی، برای حضور مداوم خود در شهرستان جهت رسیدگی به مشکلات شبکه بهداشت و درمان منطقه تقدیر و از برخی مدیران کل استانی که شهرستان میانه را لایق حضور ندانسته‌اند، انتقاد کرد.

وی از نبود اداره میراث فرهنگی و موزه در شهرستان پس از پیگیری‌های مداوم شهرستانی ابراز نارضایتی کرد و افزود: از مدیرکل اداره راه و ترابری نیز گله‌مندیم، زیرا مشکلات راه در شهرستان واقعا آزاردهنده است؛ از جمله جاده فیروزکوه که با کمترین بارش امکان تردد در آن ممکن نیست.

خطیب جمعه میانه با تاکید بر اینکه قبول مسئولیت در شرایط کنونی جامعه با وجود مشکلات بسیار امری سخت و خطیر است، گفت: هنر این است که با نبود و کمبود امکانات در جهت رسیدگی به مشکلات مردم کار کنیم که این امری ارزشمند است.

حامدی از وفاق و تعامل فرماندار ویژه شهرستان میانه و نمایندگان برای پیگیری و حل مشکلات مردم شهرستان تقدیر کرد.

 

1
1