- ارسال کننده: محمد انگوتی گلنگدری تاریخ: ۹۳/۰۹/۲۵

عملکرد آقای دکتر مددی نماینده محترم مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی در امر ورزش

 دکتر مددی

 

عملکرد آقای دکتر مددی نماینده محترم مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی در امر ورزش

برکسی پوشیده نیست که این شهرستان یکی از کانونهای ورزش دررشته های گوناگون درکشوربوده ودارای پتانسیل قابل تحسینی دررابطه با پرورش مدال آوران وقهرمانان نامدار می باشد.

با توجه به فاصله 60 سانتی متری سرانه ورزش شهرستان از استاندارد کشوری ، میانه در 9 رشته ورزش قهرمانی 50 مدال داشته و اولین شهرستان استان در کسب مدال المپیک است  که دکتر مددی در راستای حل مشکلات موجود اقدامات زیر را انجام داده است :

1-    با توجه به اینکه سالیان متمادی بود که هیات های ورزشی این شهرستان برای اعزام ورزشکاران به مسابقات خارج از شهرستان و ایاب وذهاب داخلی با مشکلات عدیده ای مواجه بودند با پیگیری های  ایشان بودجه ای برای خرید یک دستگاه مینی بوس اختصاص داده شد .

2-    مبلغ 150000000 ریال بسته حمایتی به روستاهای اطراف جهت حل وفصل  بخشی از مشکلات ورزشی ایشان اختصاص داده شد .

3-    در مدت سه سال مبلغ 1250000000 ریال توسط دکتر مددی به اداره ورزش و جوانان شهرستان اختصاص داده شد .

4-    نظر به اینکه از زمان کلنگ زنی  استادیوم  5000 نفری شهید سرانجام میانه حدود 20 سالی سپری شده بود و بنا بدلایلی در مراحل پایانی متوقف شده بود با تلاش های شبانه روزی وی  و تذکر به وزیر محترم ورزش و جوانان و اعزام کارشناسان معاونت توسعه  اماکن ورزشی و بازدید میدانی مقرر شد در ایام دهه فجر سال جاری به مرحله بهره برداری برسد .

قابل توجه این که اقدامات مذکور در برهه ای از زمان صورت گرفته که بودجه ای قابل توجه از سوی دولت  به  هیات های ورزشی  اختصاص  داده نشده است که اهمیت تلاش های دکتر مددی را دو چندان مشهود می نماید .

1
2
1 2