- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۳/۰۹/۲۴

بهترین هدیه به شورای شهر و یار دهم : تقدیم با احترام


تصویر  یک

1254222

آیا به نظر می رسد که شورای شهر توانسته با انتخاب یار دهم به اعتماد مردم پاسخ مثبت بدهد!!!!!!ورودی شهر است از سمت تبریز! این آشفتگی آبروی شهر را برده است ! شورای شهر و یار دهم شورا همت کنید ! آبروی شهر را بخرید!

کدام اعضای شورای  شهر می تواند پاسخ بدهد که این دوباره کاریها چقدر هزینه دارد؟ آیا در بودجه برای این دوباره کاریها ردیف تعریف شده است؟ به راستی قبل از اجرای طرح پایان آن را تصور می کنید؟ امروز یک مدل اجرا می شود و فردا مهندس مدلی دیگر !!!!!!!!!!!!!!! واقعا باید احسن گفت. تصویر زیر را بنگرید

435

دیروز مدلی دیگر بود امروز با بستن قسمتی از این طرح ملی طرح دیگری را شاهد هستیم . فردا به خیر.....

5435

فردا میگن این جداول وسط بلوار که تازه چیده شده اضافه است جمع کنیم و این شد عمران ما .......

میلیاردها برای عمران صرف می کنیم ولی آخرش ....

اعضای محترم شورای شهر برای شهر و آینده آن برنامه ای دارید؟ راستی خودتان را قاضی کنید که چه کردید که می خواهید به مجلس و انتخابات فکر کنید ! در شورای شهر چه کارهای مفیدی انجام داده اید که می خواهید قدم بالاتر بردارید! راستی اگر شورای شهر و یار دهم نباشد به نظر شما چه اتفاقی می افتد؟ شهر ک اندیشه از بدو تاسیس روی خوش آسفالت را ندیده است ؟ به نظر شما میانه با ده سال پیش چه فرقی کرده است ؟ خیابان شهید بهشتی کی آسفالت شده است ؟ میدان معلم کی آسفالت شده است؟ در میادین قصد دارید مجسمه نصب کنید خدا به خیر کند کمی سایز آن را بزرگتر انتخاب کنید ! مجسمه مادر مراغه را با مجسمه شهر خود قیاس کنید! اعضای محترم شورای شهر کمی حضور فعال داشته باشید !!!!!!

 

 

 

 

 

 

1
1