- ارسال کننده: حسین قره داغی آچاچیلوئی تاریخ: ۹۳/۰۹/۲۰

همایش سراسری ساخت بزرگترین لاک پشت برفی جهان در روستای هفت چشمه در بهمن ماه امسال

همایش سراسری ساخت لاک پشت برفی در روستای هفت چشمه در بهمن ماه
روستای هفت چشمه دیدنی های  زیادی دارد.می تواند یکی از مناطق توریستی و دیدنی های ایران باشد.هر چند فعلا در حال تحقیق در این مورد هستیم و از علاقمندان و محققین ایرانی دعوت به عمل می آوریم در این مورد تلاش کنند.گویا این روستا در یکی از شاخه های فرعی جاده ابریشم قرار داشت.و چندین مرتبه خالی از سکنه و مجددا احیاء گردیده است.مردم این روستا همچنان به روش سنتی زندگی می کنند.هر چند تمدن زندگی شهر نشینی بر آن تاثیر گذاشته ، اما همچنان به سادگی و باور زندگی قدیمی و سنتهایش می نازد.
از هفتم تا نهم بهمن ماه 93 برنامه ای ویژه ای تدارک دیده ایم.تا با همکاری اهالی روستا و شورای روستا یک همایش سراسری برای ساخت بزرگترین لاک پشت برفی جهان را در روستای هفت چشمه بر گزار کنیم.تا نقدا از تمام هموطنان و دوستداران طبیعت رسما دعوت کنیم.در این مراسم شرکت نمایند.
این همایش سه روزه خواهد بود.شرکت عموم آزاد خواهد بود.برای اسکان مسافران و مهمانان با همکاری شورای روستای هفت چشمه و روستای طوین و آموزش و پرورش در مدارس و مساجد این دوروستا پذیرایی خواهد شد.
تهیه و تامین غذا بر عهده مسافران و مهمانان خواهد بود.لذا خواهشمند است.قبلا این برنامه غذایی در نظر گرفته شود.هر چند قرار است .نان محلی با 8 کیسه آرد پخته شود.و بین مهمانان تقسیم شود.اما مابقی تامین مواد غذایی برعهده مهمانان خواهد بود.اگر از طرف نهادها و ارکانها و افراد شخصی حمایت شدیم.حتما این نقص راجبران خواهیم کرد.
ابزارو امکانات را در حد امکان برای جابجایی برف و ساخت لاک پشت برفی فراهم خواهیم کرد.در کنار این برنامه فرصت کوهپیمایی و دیدن مناطق بکر این روستارا هم در نظر خواهیم داشت.همچنین برنامه ای برای تقدیر از موسسه خیریه نیکان و خیرین تهرانی و گزارش دریافت وسایل اهدایی به مدرسه و روند بازسازی و تعمیر و تجهیز آن در نظر گرفته ایم.که اهم برنامه ها با یک بروشور و تراکت ساده به مهمانان تقدیم خواهد شد.
برای تردد به این روستا در زمان یاد شده حتما لباسهای گرم و ابزار لازم و شخصی را همراه داشته باشید.و از زنجیر چرخ برای ماشینهای خود استفاده نمایید.اهالی محترم  روستای هفت چشمه و طوین با تشکیل یک گروه ویژه یارای مسافران و هدایت و اسکان آنها خواهند بود.
در صورت داشتن پیشنهاد و یا راهنمایی و یا کمک در خدمت خواهیم بود.شبانه روز آماده پاسخگویی در این زمینه برای تمام هموطنان با این شماره ها هستیم.
09148940828

04152392139

 میانه

1
1