- ارسال کننده: بچه فهیم شهر تاریخ: ۹۳/۰۹/۱۷

از مشاغل پر در آمد شهر من

وقتی یه روز از سر بیکاری تو  شهر بچرخی واوضاع و احوالات این شهر وسبک سنگین کنی میبینی یه شغل هایی از بقیه شغل ها نون و آب بیشتری داره . 

۱- صافکاری : وقتی اوضاع خیابان های کم و عرض و باریک مال دهه پنجاه ومیبینی که هنوزم باافزایش این همه جمعیت وماشین سر جای خودش باقی مانده  .... به این نتیجه می رسی که در این شهر صافکاری بهترین شغله چون با این شرایط آمار تصادفات بالاتر از حد معمول خواهد بود .

۲- جلو بندی سازی و تنظیم فرمون:  وضع ناجور  آسفالت خیابان های شهر مخصوصا شهرک اندیشه رو که نگاه کنی هزار ماشاءالله  پر از چاله و چوله و دست انداز هایی که خیال میکنی تمام شهاب سنگ های منظومه شمسی بر این شهرک باریده بعدش در بقیه خیابان های سالم این شهر هم عزیزان لطف کرده و یه سرعتگیر های گردن کلفتی درست کردند که بیشتر شبیه تخته پرشه تا سرعتگیر .

پس در این شهر جلو بندی سازی هم از شغل های پر در آمده/.

۳- کارگر شهرداری: به علت اینکه در این شهر امروز جایی رو درست می کنند و فرداش خراب مثل ورودی شهرک اندیشه که تازه افتتاح شده بود و امروز می بینیم دوباره خرابش کردند تا فلکه و بلوار هایی که میسازند و فرداش بلوار رو بریدگی میکنند و فلکه رو خراب . امروز چمن میکارند توی بلوار فرداش گل..... پس فردا همشو میکنند و آجر فرش میکنند

. پس در این شهر تنوع کار همیشه زیاده بوده و کارگر شهرداری  بودن از شغل های  پر در آمد محسوب میشود/

میانه

1
1