- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۰۹/۱۰

ادعای غیبت دکتر مددی از جلسات مجلس کذب محض است

در روزهای گذشته یکی از سایت های محلی میانه اقدام به انتشار مطلبی کذب و خلاف واقع علیه دکتر مددی؛ نماینده پرتلاش مردم شریف شهرستان میانه نموده که طی آن مدعی شده آقای مددی بمدت 33 روز خانه ملّت را ترک کرده و در جلسات مجلس شورای اسلامی حضور نداشته است.

"غیبت دکتر مددی از جلسات مجلس شورای اسلامی و درخشش نام ایشان به عنوان غایب خانه ملت در خبرگزاری ها" ادعایی است که نویسنده مطلب مذکور عنوان کرده و با ادبیاتی نچندان مؤدبانه فعالیت های نماینده مردم میانه در ماههای أخیر را به باد تمسخر گرفته است.
روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی ادعای های مطرح شده در سایت صدای میانه مبنی بر غیبت 33 روزه دکتر مددی از جلسات مجلس شورای اسلامی را کذب محض دانسته و قویاً تکذیب می کند و حق هرگونه پیگیری قانونی در این زمینه را  برای خود محفوظ می داند.
آقای دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز طی نامه ای اعلام کرده است "که  هیچ تأخیر یا غیبتی در ماه های  شهریور و مهر برای آقای مددی ثبت نشده است
" این اظهار نظر عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خود نشانگر دروغ بودن ادعای غیبت دکتر مددی از جلسات مجلس می باشد.
فعالان رسانه ای منتسب به جریان خاص با انواع ترفندهای رسانه ای همواره قصد داشته اند تا ضمن تخریب وجهه مردمی آقای مددی،منافع جریان متبوع خود را تأمین نمایند اما تا به امروز با سعه ی صدر و بزرگواری دکتر مددی مواجه شده اند که شاید همین أمر آنها را در نشر اکاذیب علیه نماینده مردم جسورتر کرده تا آنجا که برای تخریب ایشان نزد مردم به هر حربه ای متوسل می شوند.
 قطعاً انتشار این مطلب سراسر کذب در سایت صدای میانه و بازنشر آن در نشریه محلی قافلان نوعی بداخلاقی سیاسی بشمار می رود که اذهان عمومی را نسبت به خادم مردم بدبین می کند لذا ما جهت تنویر افکار، هر آنچه که لازم بود را گفتیم تا مردم تحت تأثیر قلم های اجاره ای قرار نگیرند و دچار اشتباه نشوند
.

1
2
1 2